اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون صورت گرفت

کشف 4 هزار محصول غیرمجاز فرهنگی در میناب

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از جمع آوری چهار هزار و 756 حلقه انواع لوح فشرده غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کشف 4 هزار محصول غیرمجاز فرهنگی در میناب

رضا اوژند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب با بیان اینکه طرح بازرسی و نظارت بر تولیدات فرهنگی با هدف حمایت و صیانت از آثار فاخر فرهنگی و هنری صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این محصولات طی 11 ماه سال‌جاری جمع آوری شده است.

وی محصولات غیر مجاز به دست آمده را شامل فیلم، بازی‌های غیرمجاز و محصولات فرهنگی فاقد بسته بندی استاندارد ذکر کرد و افزود: این محصولات طی بازرسی از فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی هنری، مراکز ارائه خدمات کامپیوتری، کافی نت‌ها و گیم نت‌ها کشف و ضبط شده است.

این مسئول همچنین از کشف یک هزار و 903 حلقه انواع لوح فشرده و بازی های رایانه‌ای غیر مجاز طی دو روز گذشته در میناب خبر داد و گفت: این محصولات از مراکز عرضه محصولات فرهنگی فعال در سطح شهر جمع آوری شده است.

اوژند اظهار داشت: محصولات جمع آوری شده برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی میناب شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون نیز چهار دستگاه کیس رایانه حاوی کلیپ‌های مستهجن جمع آوری و تحویل مراجع ذی‌صلاح شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب ابراز داشت: ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری در وزارت ارشاد در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان در عرصه محصولات فرهنگی و هنری شکل گرفته است.

اوژند اضافه کرد: بازرسان ستاد متشکل از کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی است که ضمن هماهنگی با مراجع قضایی، نظارت و بازرسی از اماکن عرضه محصولات فرهنگی را با جدیت دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/88004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول