اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت سازمان بهزیستی کشور خبر داد

راه‎اندازی اردوگاه فرهنگی ورزشی مددجویان شرق کشور در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور گفت: بر اساس مصوبه سفر سوم ریاست جمهوری، اردوگاه فرهنگی ورزشی مددجویان در گلستان در دو برنامه کوتاه‎مدت و میان‎مدت به بهره‎برداری خواهد رسید.

راه‎اندازی اردوگاه فرهنگی ورزشی مددجویان شرق کشور در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، کوروش فانوسی عصر امروز در بازدید از اردوگاه ترک اعتیاد توسکستان اظهار داشت: در برنامه کوتاه‎مدت بنا داریم، اردوگاه فرهنگی ورزشی مددجویان را تا تابستان سال آینده به بهره‎برداری برسانیم.

وی در خصوص اهداف راه‎اندازی اردوگاه فرهنگی ورزشی مددجویان خاطرنشان کرد: قرار است فرزندان سازمان بهزیستی، معلولان و مددجویان از این مکان استفاده کنند که البته تجهیزات و تعمیرات لازم باید صورت بگیرد و براساس آن ساختارهای جدید و فضاهای مازاد تعریف شوند تا استفاده بهینه‎ای را در این مکان شاهد باشیم.

برای اجرای برنامه کوتاه‎مدت 400 میلیون تومان پیش‎بینی شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: در بلندمدت برنامه داریم تا یکسری فضاهای جدید، تعریف کرده و طی سال‎های آینده به بهره‎برداری برسانیم و امکاناتی از قبیل سالن ورزشی و توسعه فضاهای موجود در این راستا پیش‎بینی شده است.

فانوسی با بیان اینکه بازه زمانی برنامه میان‎مدت پنج‎ساله است، عنوان کرد: تلاش می‎شود، حداقل تا سه سال آینده سایر فعالیت‎ها به بهره‎برداری برسند.

وی، میزان اعتبارات را برای اجرای برنامه کوتاه‎مدت حدود 400 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این میزان اعتبار پاسخگوی مرحله نخست فعالیت‎های پیش‎بینی شده است و میزان اعتبارات بلندمدت نیز براساس اعتبارات ستاد تقسیم خواهد شد و فعلاً نمی‎توان در این‎باره اظهارنظر کرد.

املاک بهزیستی باید ساماندهی و به نحو احسن استفاده شوند

معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی سازمان بهزیستی کشور در خصوص ساماندهی املاک بهزیستی اذعان داشت: در کل کشور املاکی داریم که با توجه به تغییر رویکردها در کشور و واگذاری امور به بخش غیردولتی، این املاک باید ساماندهی و به نحو احسن استفاده شوند.

تصمیم‎گیری در خصوص زائرسرا در سوله ورزشی اداره‌کل بهزیستی شهرستان مینودشت از برنامه سفر یک‎روزه مسئولان سازمان بهزیستی کشور به گلستان بوده است.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول