اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل خبر داد

کسری 5,5 میلیارد تومانی در پرداختی حقوق کارکنان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ما در استان اردبیل با کسری 5,5 میلیارد تومانی در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان روبرو هستیم و به همین دلیل حقوق و عیدی کارکنان برخی از ادارات مربوط به بهمن ماه پرداخت نشده است.

کسری 5,5 میلیارد تومانی در پرداختی حقوق کارکنان

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به دنبال گله‌مندی برخی از کارکنان دستگاه‌های اجرایی نسبت به پرداخت نشدن حقوق و مزایای بهمن ماه ما این موضوع را مورد پیگیری قرار دادیم و متوجه شدیم که مسئولان استان با کسری 5.5 میلیارد تومانی روبرو هستند که به همین منظور مکاتباتی را با معاونت ریاست جمهوری داشتیم تا هر چه سریع‌تر این کسری برطرف شده و شرمنده کارکنان و خانواده‌های آنها نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما با همکاری استاندار اردبیل این موضوع را تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری می‌کنیم و امیدواریم مسئولان نیز به وعده‌های خود عمل کنند و ظرف هفته جاری پرداختی‌ها صورت گیرد تا نگرانی‌ها از این بابت نیز از بین برود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد‌: در کنار این کسری در سایر حوزه‌ها نیز در استان اردبیل با 13 میلیارد تومان کسری اعتبار روبرو هستیم که بنده معتقدم دولت به جای دادن یارانه‌ها و هزینه‌کردهای نابه‌جا باید این کسری‌ها را جبران کند تا چرخه عمرانی، اقتصادی و تولیدی کشور از پا ننشیند.

بازرسی نباید به دنبال مچ‌‌گیری باشد

پیرموذن در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اخیر مجمع نمایندگان استان، استاندار اردبیل و سروی مدیرعامل پتروشیمی با پور‌محمد رئیس سازمان بازرسی اشاره کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: در این نشست قرار شد مشکل اعطای اعتبار از طریق صندوق توسعه ملی به پروژه پتروشیمی اردبیل برطرف شود تا این مجموعه بتوانند فعالیتش را در سال آینده آغاز کند.

وی عنوان کرد: در این نشست در خصوص مدیریت اداره کل بازرسی استان نیز صحبت‌هایی شد و رئیس سازمان بازرسی اعلام کرد که وظیفه ما پیشگیری و کمک به روشنگری در مسائل مختلف و همراهی با مسئولان است و به هیچ‌وجه دنبال مچ‌گیری و سایر قضایا نیستیم.

معافیت دانشجویان زیر‌پوشش کمیته امداد از پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل همچنین به پیگیری‌های انجام شده برای اعمال معافیت پرداخت شهریه مددجویان کمیته امداد در دانشگاه پیام نور خبر داد و افزود: با رایزنی‌های انجام شده قرار است مددجویان کمیته امداد که در دانشگاه پیام نور پذیرفته می‌شوند از پرداخت شهریه معاف شده و در این زمینه مبلغی را دانشگاه از آنها دریافت نکند.

تصویب و نهایی شدن شرح وظایف مجمع نمایندگان استان اردبیل

پیرموذن در پایان همچنین از تهیه، تدوین و تصویب شرح وظایف مجمع نمایندگان استان با مشارکت همه اعضا خبر داد و بیان داشت: امیدواریم با تصویب این شرح وظایف در قالب مجمع نمایندگان استان اردبیل و همچنین شمال غرب کشور بتوانیم اهداف مورد نظر را به جد پیگیری کنیم.

انتهای پیام/62003/ب40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول