اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطرح کرد

پرداخت حقوق ثابت پزشکان متخصص شاه کلید جذب پزشکان در بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اجرای سیستم پرداخت حقوق ثابت به پزشکان متخصص را شاه کلید حل مشکل جذب پزشکان متخصص در استان دانست.

پرداخت حقوق ثابت پزشکان متخصص شاه کلید جذب پزشکان در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا رییسی صبح امروز در حاشیه بازدید از بخش‌های بهداشتی و درمانی شهرستان دیلم اظهار داشت: با توجه به ثروت‌های خدادادی و نیروهای انسانی خیلی خوبی که در استان داریم باید امکانات و جایگاه بهتری در سطح کشور داشته باشیم.

دکتر علیرضا رییسی افزود: در راس تصمیم‌گیری‌ها مطالبات مردم که به حق هم هست اگر در مسیر درست و کارشناسی قرار نگیرد گاهی اوقات باعث ضرر و زیان مردم می‌شود.

وی بیان داشت: باید سطح دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی را در سطح کلان تعریف کنیم تا مردم بدانند در هنگام نیاز به کجا مراجعه و از چه نوع خدماتی بهره‌مند می‌شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: توسعه سلامت به معنی ایجاد مراکز جدید بهداشتی و درمانی نیست بلکه به معنی تکمیل ظرفیت‌های خالی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در هر شهر یا استان است.

رییسی تصریح کرد: توسعه سلامت به معنی ایجاد مراکز جدید بهداشتی و درمانی نیست بلکه به معنی تکمیل ظرفیت‌های خالی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در هر شهر یا استان است.

وی کاهش زمان ماندگاری پزشکان متخصص در استان را از مشکلات حوزه درمان عنوان کرد و افزود: باید قوانین دست و پاگیر در این حوزه را اصلاح کینم و سیستم پرداخت حق ثابت ماهیانه به پزشکان متخصص در مناطق خاصی مثل دیلم، عسلویه و قسمت‌هایی از کنگان را اجرا کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اجرای سیستم پرداخت حقوق ثابت به پزشکان متخصص را شاه کلید حل مشکل جذب پزشکان متخصص در استان دانست.

وی اذعان داشت: با راه‌اندازی بخش جراحی و زنان و زایمان بیمارستان دیلم خیلی از مشکلات مردم این شهرستان حل خواهد شد به شرطی که سیستم پرداخت حق ثابت به پزشکان متخصص را اصلاح و نهادینه کنیم.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول