اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس اداره آموزش و پرورش اوز صورت گرفت

اعلام برنامه‌های هفته امور تربیتی در اوز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش اوز برنامه‌های تدارک دیده شده هفته امور تربیتی در این منطقه را اعلام کرد.

اعلام برنامه‌های هفته امور تربیتی در اوز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اوز، بهرام زمانی در جلسه شورای اداری کارکنان این اداره با گرامیداشت فرا رسیدن هفته امور تربیتی و تبریک این مناسبت به معاونان و مربیان پرورشی مدارس و دیگر فعالان فرهنگی حوزه تعلیم و تربیت اظهار داشت: خدمات 34 ساله اداره امور تربیتی و کانون‌های فرهنگی توانسته است استعدادهای وسیع دانش‌آموزان را شناسایی و در مسیری شایسته هدایت کند.

وی با اشاره به تلاش دست‌اندرکاران این حوزه در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری و مسابقات مختلف قرآن و معارف اسلامی در دهه مبارک فجر، به حضور حدود 5 هزار دانش‌آموز در مسابقات این دوره اشاره کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز با تشکر از برنامه‌ریزی مسئولان، هدایت و سوق‌دهی دانش‌آموزان توسط مربیان و مدیران، فعالیت‌های انجام شده را مثبت ارزیابی کرد و انجام چنین برنامه‌هایی را بر اساس اهداف سند تحول بنیادین و رسالت اصلی دستگاه تعلیم و تربیت خواند.

در ادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش اوز، از جمله برنامه‌های طراحی شده در هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی را افتتاح کانون فرهنگی تربیتی خواهران با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش، تجلیل از معاونان و مربیان پرورشی با حضور روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس، برگزاری نخستین جشنواره مجریان و شب شعر و مشاعره دانش‌آموزی، برشمرد و گفت: همچنین برگزاری نمایشگاه هنرهای دستی دانش‌آموزان، برگزاری مراسم «جشن تربیت» برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان در مدارس و همچنین برگزاری اردوی وفاق و تجربه ویژه مربیان و کارگاه آموزشی و توانمندسازی با موضوع آشنایی با آسیب‌های اجتماعی برای خانواده‌ها در این هفته برگزار می‌شود.

حسن همیشه بهار در پایان با تقدیر از همکاری خوب مدیران مدارس و کارشناسان این اداره، عناوین روزهای نامگذاری شده هفته امور تربیتی را تشریح کرد.

انتهای پیام/2448/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول