اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گرگان:

تحقق تربیت اسلامی وظیفه همه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گرگان با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت: تحقق تربیت اسلامی وظیفه همه است.

تحقق تربیت اسلامی وظیفه همه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام رسول رضایی ظهر امروز در خطبه‎های نماز عبادی – سیاسی جمعه این هفته شهر گرگان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در زمان حیات خود با توجه به اهمیت تربیت اسلامی این ستاد را در وزارت آموزش و پرورش راه‎اندازی کردند.

وی افزود: هدف از تشکیل این ستاد آشنا شدن دانش‌آموزان با ارزش‎های اسلامی و تربیت براساس این موازین در حین تحصیل بود.

تربیت اسلامی روش خاصی دارد

خطیب جمعه موقت گرگان خاطرنشان کرد: تربیت اسلامی روش خاصی داشته و همه دست‎اندرکاران موظف هستند برای تحقق تربیت اسلامی در جامعه گام بردارند.

رضایی با اشاره به اتفاقات ماه گذشته کشور و دیدار مردم آذربایجان‎شرقی با رهبر معظم انقلاب گفت: وحدت مسئولان مطالبه مردم و مقام معظم رهبری است.

به گفته وی، آنچه که در مجلس شورای اسلامی در جریان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سخنرانی رئیس مجلس در قم اتفاق افتاد شایسته نظام و مردم نبود.

وحدت مسئولان مطالبه مردم و رهبر انقلاب است

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: دو سال قبل هم شبیه چنین حرکتی در جریان سخنرانی نوه امام راحل در مرقد ایشان اتفاق افتاد که مقام معظم رهبری تمامی این رفتارها را محکوم کردند.

رضایی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مردم آذربایجان‎شرقی بار دیگر بر وحدت و همدلی مسئولان، رفع مشکلات مردم و بهانه ندادن به دست دشمنان تاکید کردند.

وی ضمن گرامیداشت روز مبارزه با تبعیض نژادی گفت: سیاهپوستان اروپایی در این کشورها از کمترین حقوق خود محروم هستند، آنگاه رهبران آنها دم از رعایت حقوق بشر و دموکراسی در کشورهای خود می‎زنند.

مدعیان حقوق بشر و دموکراسی خلاف ادعاهای خود عمل می‎کنند

خطیب موقت جمعه این هفته گرگان افزود: کسانی که حقوق بشر و دموکراسی را در کشورهای خود نادیده می‎گیرند ایران را متهم به نادیده گرفتن این حقوق می‎کنند.

رضایی در ادامه سالروز قیام مختار ثقفی در خون‌خواهی از امام حسین (ع) و بزرگداشت شیخ طوسی را گرامی داشت.

وی در خطبه اول نماز جمعه گرگان گفت: برخلاف کسانی که مادیات، موقعیت اجتماعی و کسب مدارج علمی را عامل خوشبختی می‎دانند، از نظر اسلام عاقبت به خیر بودن هنگام مرگ عامل خوشبختی است.      

انتهای پیام/2307/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول