اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 200 دانش‌آموز دختر

جشن تکلیف دانش‌آموزان ریگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن تکلیف 200 دانش‌آموز دختر بخش گنبکی شهرستان ریگان برای نخستین ‌بار برگزار شد.

جشن تکلیف دانش‌آموزان ریگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، دانش‌آموزان دختر بخش گنبکی این شهرستان پیش از ظهر امروز رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفتند در این مراسم که برای نخستین‌بار در این بخش برگزار می‌شد، فرماندار ریگان و مسئولان ادارات شهرستان ریگان حضور داشتند

حجت‌الاسلام منصور نعمتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان در این آیین جشن عبادت را مهم‌ترین تحول دوران زندگی ذکر کرد و از دانش‌آموزان خواست، همراه با حفظ حجاب و ادای واجبات آینده خوبی را برای خود رقم بزنند.

نعمتی به سن تکلیف رسیدن دختران را شیرین‌ترین لحظه برای استقبال از تکالیف الهی توصیف کرد و اظهار داشت: سن ورود دخترها به سن تکلیف کمتر از پسرها بوده و این نوعی امتیاز و برتری برای دختران محسوب می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان افزود: خداوند متعال تکلیف را بر اساس وسعت و توانایی افراد بر آن‌ها واجب کرده است.

در این مراسم دانش‌آموزان ضمن اجرای دکلمه، قرائت سرود و مقاله هدایایی شامل چادر نماز، سجاده و لوح یادبود را دریافت و نخستین نماز جماعت را اقامه کردند.

انتهای پیام/80014/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول