اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فضایی شاد و معنوی صورت گرفت

برگزاری جشن تکلیف 250 دانش‌آموز دختر لامردی

خبرگزاری فارس: 250 دانش‌آموز دختر لامردی در فضایی شاد و معنوی، به سن تکلیف رسیدن خود را جشن گرفتند.

برگزاری جشن تکلیف 250 دانش‌آموز دختر لامردی

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، ظهر امروز با حضور مسئولان اداره آموزش و پرورش لامرد، اولیا و مربیان آموزشگاه‌های ابتدایی دخترانه حوزه شهر لامرد، در محیطی شاد و معنوی که در سالن اجتماعات معلم انجام شد، همایش جشن تکلیف 250 دانش‌آموز دختر مقطع سوم دبستان حوزه شهر لامرد برگزار شد.

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش لامرد در سخنانی اظهار داشت:رسیدن به سن تکلیف دانش‌آموزان دختر مقطع سوم دبستان فرصتی ارزشمند برای ارتباط با خداوند بزرگ است.

ابراهیم صفری افزود: مهم‌ترین اعمال تمام انسان‌های مسلمان، انجام فریضه نماز است، چرا که این  فریضه، وسیله‌ای برای تشکر از تمام نعمت‌های خداوند بزرگ و منان بوده و باید به بهترین شکل برگزار و تقدیم خداوند شود.

وی با عنوان این مثال که نماز اول وقت مانند بوی عطر است، گفت: نماز اول وقت مانند یک عطر خوشبو است که در ساعات اولیه به خوبی احساس می‌شود اما با گذشت چند ساعت دیگر آن عطر مانند چند ساعت قبل بوی اولیه را ندارد.

در ادامه این همایش جشن تکلیف دختران سوم دبستانی حوزه شهر لامرد، یکی از روحانیون برجسته این شهر در سخنانی بیان کرد: انسان‌ها در دوران کودکی بسیاری از موارد مختلف را بهتر از دوران میان‌سالی می‌آموزند و با آنها آشنا می‌شوند.

حجت‌الاسلام سید محمدجواد موسوی ابراز داشت: تربیت ‌قرآنی مهم‌ترین وظیفه اولیا و مربیان است و زمینه آشنایی با معارف قرآن باید از همین سنین کودکی و نوجوانی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: یاد دادن قرآن و نماز به یکدیگر به ویژه کودکان و نوجوانان اجر عظیمی دارد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول