اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 184

جشن تکلیف 1500 دانش‌آموز قرچک برگزار شد

خبرگزاری فارس:مراسم جشن تکلیف و عبادت یک‌هزار و 500 دانش‌آموز دختر شهرستان قرچک در فضایی معنوی برگزار شد.

جشن تکلیف 1500 دانش‌آموز قرچک برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش و همزمان با ایام خجسته دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مراسم جشن تکلیف و عبادت یک‌هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان دختر سوم ابتدایی مدارس قرچک در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم معنوی و باشکوه که جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و اداره‌های شهرستان قرچک نیز حضور داشتند، دانش‌آموزان با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و فرهنگی و قرائت سوگندنامه و اجرای نمایش و ... رسیدن به سن تکلیف را جشن گرفته و به درگاه الهی شکرگزاری کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر پیش‌سرایان از اعضای ستاد نماز جمعه و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ سعید نازپرور از کارشناسان مذهبی شهرستان در سخنانی دانش‌آموزان را نسبت به انجام فریضه نماز و حجاب و عفاف تشویق کرده و دانش‌آموزان را با آداب و رفتار اسلامی و احکام عملی نماز آشنا کردند.

گسترش معنویت و اخلاق در جامعه یکی از برکات انقلاب است

هوشنگ کولیوند مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران، یکی از مهم‌ترین برکات پیروزی انقلاب اسلامی را گسترش معنویت و اخلاق در جامعه اسلامی و برپایی فرائض دینی در بین جوانان اعلام کرد و از توجه ویژه اداره آموزش و پرورش قرچک به اولویت داشتن برنامه نماز، قرآن و عترت در مدارس خبر داد.

انتهای‌پیام/2462/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول