اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت موتورسواری آذربایجان‌غربی:

آذربایجان‌غربی ظرفیت مدال‌آوری در موتورسواری را دارد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت موتورسواری آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان غربی ظرفیت مدال‌آوری در رشته ورزشی موتورسواری را دارد.

آذربایجان‌غربی ظرفیت مدال‌آوری در موتورسواری را دارد

اسماعیل مهدی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در چند سال اخیر با تلاش خودجوش ورزشکاران و علاقه‌مندان به رشته ورزشی موتورسواری سعی در رفع بدبینی‌ها از این رشته شده است به طوری که هم‌اکنون موتورسواران آذربایجان‌غربی می‌توانند در مسابقات کشوری حضور یابند.

وی افزود: غفلت مسئولان از تربیت مربی متخصص برای توسعه این رشته سبب شده است تا موتورسواران به صورت شخصی اقدام به یادگیری این رشته ورزشی کنند که در بسیاری مواقع باعث آسیب‌دیدگی آن‌ها شده است و این در حالی است که آن‌ها زیرپوشش بیمه هم نیستند.

نائب رئیس هیئت موتورسواری آذربایجان‌غربی گفت: پیست موتورسواری امیران به عنوان تنها پیست مورد استفاده برای فعالیت ورزشکاران آذربایجان‌غربی از امکانات اولیه و ابتدایی مثل خاک، امکانات عمومی و جانبی از جمله اورژانس، تعمیرگاه، سرویس بهداشتی و جایگاه تماشاگران برخوردار نیست.

مهدی‌زاده با بیان اینکه موتورسواری از ورزش‌های مفرح و مدال‌آور است، بیان داشت: آذربایجان غربی ظرفیت مدال‌آوری در رشته ورزشی موتورسواری را دارد که تحقق آن نیازمند تأمین امکانات اولیه و تشکیل آموزشگاه‌‌‌های موتورسواری برای آموزش ورزشکاران و حمایت مسئولان از این ورزش است.

نائب رئیس هیئت موتورسواری آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: دیدگاه مسئولان به این رشته باید مانند سایر ورزش‌ها باشد چون این ورزش جوان‌‌پسند است و با حمایت مردم و مسئولان می‌‌تواند درآمدزا باشد.

انتهای پیام/61003/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول