اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان:

نیازمند حمایت تمام مسئولان هرمزگان هستیم

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: حضور مسئولان استان در ورزشگاه خلیج فارس و حمایت از تیم آلومینیوم برابر پرسپولیس نشان دهنده اهمیت حضور نماینده هرمزگان در لیگ برتر است.

نیازمند حمایت تمام مسئولان هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان، حسین جباری‌زاده  اظهار کرد: از زمان حضور تیم فوتبال آلومینیوم در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور مسئولان استان هرمزگان به ویژه شخص استاندار با حمایت از این تیم باعث افزایش انگیزه در بین اعضای باشگاه آلومینیوم شده‌اند.

وی با تقدیر از حضور تمام مسئولان استان هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس، تصریح کرد: حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در ورزشگاه را به فال نیک می‌گیریم و این موضوع نشان از بسیج تمام مسئولان استان برای بقای آلومینیوم در لیگ برتر و حضوری قدرتمند در فصل آینده این مسابقات دارد.

جباری‌زاده با تمجید از مهندس گلکار (مدیرمجتمع آلومینیوم المهدی هرمزآل) در حمایت از تیم آلومینیوم برای حضوری پرقدرت در مسابقات لیگ برتر، خاطرنشان کرد: گلکار با حمایت قاطع و محکم خود سعی در بقای آلومینیوم در لیگ برتر دارد و امیدوارم نتایجمان در هشت بازی آینده جوابگوی تلاش‌های کارگران زحمتکش آلومینیوم باشد که شبانه‌روز در پای کوره‌های داغ بیشتر از 900 درجه در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان گفت: موفقیت تیم آلومینیوم نیاز به حمایت تمام مسئولان و مردم هرمزگان دارد و امیدواریم با تداوم این پشتیبانی‌ها شاهد برافراشته شدن نام هرمزگان در سراسر ایران و صحنه‌های بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/2310/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول