اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

129 درصد اشتغال در ملایر محقق شد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر از تحقق 129 درصدی اشتغال در سال جاری در ملایر خبر داد.

129 درصد اشتغال در ملایر محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ملایر با بیان اینکه سهمیه استان همدان در سال جاری برای اشتغال 63 هزار و 20 نفر است اظهار کرد: از این رقم 10 هزار و 685 نفر مربوط به شهرستان ملایر است.

وی عنوان داشت: از سهمیه‌ای که برای استان در نظر گرفته شده معادل 17 درصد مربوط به ملایر بوده که در این راستا تلاش شده تا طبق روال سال‌های گذشته بتوانیم بیشتر از سهمیه اشتغال در شهرستان ایجاد شود.

فرماندار ملایر از تحقق 129 درصدی اشتغال شهرستان ملایر تا پایان بهمن ماه در این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم همه سهمیه و یا بیشتر از تعهد اشتغال را در شهرستان ملایر محقق کنیم.

وی از اشتغال 13 هزار و 782 نفر در شهرستان ملایر در سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد اشتغال ایجاد شده 7 هزار و 417 نفر در بخش مسکن و 6 هزار و 365 نفر در سایر بخش‌ها بوده است.

خیریانپور تعداد بیمه شدگان را در سال جاری برابر اعلام سازمان تأمین اجتماعی در ملایر و سامن تا پایان بهمن ماه 3 هزار و 152 نفر عنوان کرد.

وی ابراز داشت: 743 پرونده از محل خوداشتغالی برای سرپرستی بانک‌های عامل ارسال شده که از این تعداد، 196 پرونده با اعتباری بیش از 11 میلیارد ریال عقد قرارداد شده است.

فرماندار ملایر سهمیه شهرستان ملایر از محل خوداشتغالی 57 میلیارد و 376 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان، 73 پرونده با اعتبار 5 میلیارد و 950 میلیون ریال تاکنون پرداخت شده است.

وی سهمیه مشاغل خانگی ملایر در سال 91 را 7 میلیارد و 129 میلیون تومان برشمرد و افزود: در مجموع، یک هزار و 66 پرونده با مبلغ 3 میلیارد و 791 میلیون تومان  برای سرپرستی بانک‌های عامل ارسال شده است.

خیریانپور ابراز داشت: از این تعداد، 220 پرونده با مبلغ 618 میلیون تومان در بانک‌های عامل عقد قرارداد شده که تنها پرداختی 60 پرونده تاکنون انجام شده است.

وی تصریح کرد: این کمبود پرداخت‌ها ضعف برخی دستگاه‌های اجرایی و سیستم بانکی را نشان می‌دهد که باید رؤسای بانک‌ها و دستگاه‌هایی که ضعیف عمل کرده‌اند باید در این زمینه توضیح لازم را برای این ضعف در پرداخت داشته باشند.

انتهای پیام/89013/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول