اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرمنابع انسانی منطقه ویژه پارس خبر داد

برگزاری 168 دوره آموزشی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرمنابع انسانی منطقه ویژه پارس از برگزاری 168 دوره آموزشی در پارس جنوبی در سال جاری خبر داد.

برگزاری 168 دوره آموزشی در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد نوروزی‌فرد بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: در منطقه ویژه پارس جنوبی در بحث آموزش نیروها، اقدامات ارزشمندی انجام گرفته و این روند تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: استفاده از اساتید برجسته و افزایش سطح کیفی آموزش‌ها همواره مدنظر مسئولان منطقه ویژه قرار دارد.

نوروزی‌فرد خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از 168 دوره آموزشی در قالب دوره‌های عمومی و تخصصی، زبان انگلیسی، کامپیوتر، بدو استخدام و دوره‌های مربوط به جوامع محلی در سازمان منطقه ویژه برگزار شده است که مجموعاً در این مدت 2563 نفر از خدمات آموزشی مرکز آموزش منطقه ویژه پارس برخوردار شده‌اند.

وی تصریح کرد: 67 نفر از کارکنان جدیدالاستخدام پس از گذراندن 19 دوره آموزشی با آمادگی کامل به بدنه سازمان ملحق شدند که برگزاری این دوره‌ها در درون سازمان نزدیک به 1500 میلیون ریال صرفه‌جویی در پی داشته است.

مدیر منابع انسانی منطقه ویژه پارس افزود: در بخش ارائه خدمات آموزشی به ساکنان محلی و با هدف آماده‌سازی فرزندان آنان برای ورود به صنعت نیز در سه حوزه کامپیوتر، زبان انگلیسی و آتش‌نشانی، مجموعاً با برگزاری 9 دوره آموزشی برای 161 نفر حدود 130 میلیون ریال در هزینه‌های آموزشی صرفه‌جویی شده است.

وی عنوان کرد: اداره آموزش منطقه ویژه پارس با بهره‌گیری از نیروهای مجرب، توانمند و متعهد با دنبال کردن استراتژی استفاده از ظرفیت حداکثری داخلی به منظور کاهش هزینه‌های آموزشی کارکنان جدیدالاستخدام و با حفظ کیفیت دوره‌های آموزشی تمام سعی و کوشش خود را به ‌کار گرفته است.

نوروزی‌فرد ضمن تجلیل از دست‌اندرکاران حوزه آموزش سازمان منطقه ویژه پارس ابراز داشت: واحد آموزش سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان یک مرکز پیشرو آموزشی در سال 1391 با برگزاری جلسات متعدد و حضور مستمر و تأثیرگذار در جلسات بازنگری استانداردهای آموزشی سمت‌ها، تاکنون بیش از 100 سمت سازمانی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و نیازهای آموزشی آنها را تعیین کرده است.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول