اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کار و اشتغال منطقه ویژه پارس‌جنوبی خبر داد

اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار برای آموزش نیروهای کار در پارس‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کار و اشتغال منطقه ویژه پارس‌جنوبی از تخصیص 60 میلیارد ریال اعتبار برای آموزش نیروهای کار در این منطقه خبر داد.

اختصاص 60 میلیارد ریال اعتبار برای آموزش نیروهای کار در پارس‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال شاهد حمایت خوبی از متقاضیان بومی اشتغال در پارس‌جنوبی هستیم و امیدواریم به نتایج مطلوبی برسیم.

وی افزود: در سال تولید ملی باید از تمام توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

مدیر کار و اشتغال پارس‌جنوبی از اجرای دوره‌های آموزشی برای متقاضیان اشتغال خبر داد و خاطرنشان کرد: دوره آموزشی طرح کیسون با هدف توانمند‌سازی نیروهای بومی در مرکز فنی و حرفه‌ای کنگان برگزار می‌شود.

حاجیانی گفت: با حمایت سازمان منطقه ویژه پارس و به منظور توانمند‌سازی نیروهای بومی، دوره‌های فنی و مهارتی طرح کیسون در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان برگزار می‌شود.

مدیر کار و خدمات اشتغال افزود: جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در پاسخگویی به نیاز صنعت امری شناخته شده است و یکی از پیش نیاز‌های رسیدن به توسعه پایدار در کشور توجه به آموزش و سوق دادن نیروی کار به سمت مشاغل مورد نیاز جامعه است.

حاجیانی با برشمردن اهداف آموزش‌های فنی و مهارتی یادآور شد: اشتغال پایدار، انتقال دانش و مهارت مورد نیاز از متخصصان به کارجویان برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار منطقه و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد از مهم‌ترین اهداف این دوره است.

مدیرکار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس‌جنوبی ادامه داد: رسالت مهم این مدیریت فراهم آوردن بستر مناسب با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد و هدایت آنان به سمت مشاغل مورد نیاز در پروژه‌هاست و با توجه به تاکید مدیر عامل سازمان منطقه ویژه، این امر با جدیت دنبال می‌شود.

وی خواستار پرداختن رسانه‌ها به تاثیرات آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال پایدار در استان شد و اضافه کرد: توسعه آموزش‌های فنی و مهارتی در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است و این امر می‌تواند علاوه بر توسعه نیروی انسانی ماهر و کارآمد، کاهش نرخ بیکاری را نیز در پی داشته باشد.

حاجیانی اضافه کرد: سازمان منطقه ویژه پارس برای توانمند‌سازی نیروهای بومی استان بوشهر مبلغ 6 میلیارد تومان اختصاص داده است.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول