اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس:

26 فرزند شهید در پارس‌جنوبی جذب شدند

خبرگزاری فارس: مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس از جذب 26 فرزند شهید در پارس‌جنوبی خبر داد و گفت: مجوز جذب 14 نفر دیگر نیز گرفته شده که به زودی استخدام می‌شوند.

26 فرزند شهید در پارس‌جنوبی جذب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد نوروزی‌فرد صبح امروز در نشست کارکنان ایثارگر سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهار کرد: پارس‌جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در سطح کشور است و بخش عمده‌ای از نفت و گاز کشور در این منطقه تامین می‌شود.

وی افزود: ایثارگران نقش تاثیرگذاری در رشد و توسعه این منطقه دارند و تمام موفقیت‌های ایران اسلامی مرهون تلاش ایثارگران و رزمندگان است.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس بر لزوم رفع مشکلات ایثارگران تاکید کرد و یادآور شد: هدف از برگزاری این نشست، بررسی و حل و فصل مسائل و مشکلات ایثار‌گران است و خود را موظف می‌دانیم هر آنچه در توان داریم به خانواده معظم آنها خدمت کنیم.

نوروزی‌فرد با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: با پیگیری جدی و همکاری واحد تامین و برنامه‌ریزی نیروی انسانی وزارت نفت در ارتباط با تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان معظم شهدا (‌شاغل به ‌صورت پیمانکاری)، توانسته‌ایم 26 نفر از فرزندان معظم شاهد را جذب کنیم و مجوز 14 نفر دیگر از آنها نیز کسب شده که به زودی فراخوانش اعلام می‌شود.

قائم‌مقام سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز اظهار کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس با ایثار و فداکاری، استقلال و آزادی را به کشور هدیه کردند و  نظام جمهوری اسلامی نیز ثمره مجاهدت و از خودگذشتگی آنها است.

غلامرضا غریبی با اشاره به صفات خداوند متعال گفت: انسان مومن خلیفه خداوند بر روی زمین شناخته می‌شود و همه مومنان می‌توانند صفات جمال خداوند را همراه داشته باشند اما صفات جلال خداوند تبارک و تعالی تنها به جانبازان و ایثارگران اختصاص دارد.

وی با اشاره به حضور جوانان در هشت سال دفاع مقدس خاطر‌نشان کرد: لبیک آنان به دعوت امام خمینی(ره) به حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به این دلیل بود که در آن زمان خداوند متعال آنها را در اوج ایثار و از‌خود‌گذشتگی قرار داده بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: انسان با تحقیق و تفحص در حوادث تاریخی و مطالعه زندگی مردم در تمامی اعصار به این نتیجه می‌‏رسد که در میان تمام نعمت‏‌هایى که خداوند به انسان عنایت کرده است هیچ نعمتى با ارزش‌تر از نعمت هدایت نیست.

غریبی بر لزوم خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به ایثارگران تاکید کرد.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول