اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست استاندار اردبیل با معاون وزیر جهاد کشاورزی مطرح شد

تعیین تکلیف اراضی مورد اختلاف کشت و صنعت مغان

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: اراضی مورد اختلاف کشت و صنعت مغان با عشایر منطقه به سرعت تعیین تکلیف می‌شوند.

تعیین تکلیف اراضی مورد اختلاف کشت و صنعت مغان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در نشست با معاون وزیر جهاد کشاورزی در اردبیل با اشاره به قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان در بخش کشاورزی اظهار داشت: با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی اصولی و استفاده از روش‌های جدید تکنولوژی کشاورزی می‌توانیم کشت و صنعت مغان را به یک شرکت سودآور تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: با نگرش باز و تلاش بیشتر دست‌اندرکاران امر می‌توان زمینه اشتغال مولد را در شرکت کشت و صنعت تا پنج برابر افزایش داد.

نیکزاد خاطر نشان کرد: به طوریکه با ایجاد فرصت‌های جدید شغلی به جوانان منطقه شاهد رشد و رونق بیش از پیش این شرکت می‌شویم.

رئیس کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان با بیان اینکه نظر مردم منطقه مغان به این شرکت دوخته شده است، اضافه کرد: باید طوری برنامه‌ریزی شود تا مردم این منطقه بتواند از این ظرفیت‌های خدادادی به نحوه شایسته بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: با استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در منطقه مغان می‌توان استان اردبیل را به یک استان سرآمدتر در حوزه توسعه بخش کشاورزی تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل ادامه داد: آنچه در این بین یک مزیت قابل توجه به شمار می‌رود آگاه بودن به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی است که در این راستا حمایت، پشتیبانی و توجه ویژه مسئولان کشوری را بیش از پیش می‌طلبد.

نیکزاد در ادامه سخنان خود گفت: با توجه دولت خدمتگزار در چهار سال اخیر مشکل عشایر محدوده‌نشین کشت و صنعت به سرعت برطرف شده و یک آرامش نسبی را در منطقه شاهد و ناظر هستیم.

وی افزود: هر چقدر این مسئله با آرامش به پایان برسد در کنار رونق بخش کشاورزی زمینه مساعدی نیز برای توسعه کارآفرینی و اشتغال بیشتر در این بخش را شاهد می‌باشیم.

در ادامه این نشست غلامرضا رازقی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور نیز تصریح کرد: استان اردبیل از نظر کشاورزی دارای قابلیت‌های فراوان است و دولت در تلاش است که اراضی مورد اختلاف کشت و صنعت مغان را تعیین تکلیف کند که با حل این مشکل شاهد افزایش میزان تولیدات کشاورزی، کاهش بیکاری و رونق منطقه می‌شویم.

انتهای پیام/62001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول