اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی شاهرود:

14 حکم قضایی در اراضی ملی شاهرود و میامی اجرا شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود گفت: امسال با پیگیری‏های انجام شده، 14 حکم قضایی در اراضی ملی شاهرود و میامی اجرا شد.

14 حکم قضایی در اراضی ملی شاهرود و میامی اجرا شد

حسین شوکتی‏نیا امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود اظهار داشت: با اجرای این تعداد حکم قضایی که با همکاری اداره دادگستری شهرستان شاهرود صادر شد، بیش از 22 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی و خدادادی در شهرستان‏های شاهرود و میامی به بیت‏المال مسلمین بازگشت.

وی تصریح کرد: این اراضی در وسعت زیادی از سوی متجاوزان به منابع طبیعی و ملی به تصرف عدوانی درآمده بود که خوشبختانه با پیگیری‏های مجدانه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود و همکاری دستگاه قضایی، دست متجاوزان کوتاه شد.

شوکتی‏نیا اضافه کرد: عملیات خلع ید در این اراضی به همت ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان‏های شاهرود و میامی انجام شد و این زمین‏ها به منابع طبیعی و بیت‏المال بازگشت.

وی افزود: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود امسال در زمینه مبارزه با زمین‏خواران و متصرفان اراضی ملی فعالیت‏های شایان توجهی داشته و آمار ارائه شده تا ابتدای دی ماه امسال محاسبه و اعلام شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود با قدردانی از تلاش‏های شبانه‏روزی ماموران حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‏های شاهرود و میامی، خواستار افزایش همکاری‏های عمومی و مردمی در راستای مقابله با متعرضان به حقوق ملت و انفال شد.

شوکتی‏نیا در بخش دیگری از این گفت‏وگو، با تاکید بر تقویت تعامل و همکاری‏های چندجانبه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود، دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی، خدمات این نهادها را در راه مبارزه با متجاوزان به منابع خدادادی در این شهرستان مطلوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول