اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

نصب 25 ایستگاه اتوبوس شهری در اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: 25 ایستگاه جدید در مناطق مختلف شهر اردبیل نوسازی و راه‌اندازی می‌شود تا هموطنان بتوانند از این ایستگاه‌های اتوبوس استفاده کنند.

نصب 25 ایستگاه اتوبوس شهری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک اردبیل اظهار داشت: 17 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شده که با اضافه شدن این تعداد اتوبوس به نظر می‌رسد شاهد توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و ساماندهی هر چه بهتر ایستگاه‌های اتوبوس در شهر اردبیل باشیم.

وی از اصلاح و تغییر ایستگاه‌های قدیمی و دارای نقص فنی خبر داد و تصریح کرد: تغییر سایه‌بان‌ها و زیباسازی ایستگاه‌های خط شهری با همکاری بخش خصوصی و همچنین شهرداری اردبیل انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

بدری با بیان اینکه برای نوسازی هر ایستگاه حدود 4.5 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد: این ایستگاه‌ها مجهز به سایه‌بان و برخی امکانات رفاهی دیگر است که به نظر می‌رسد در این باب هموطنان مشکلات سابق را در بهره‌برداری از ایستگاه‌های فرسوده و قدیمی نداشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: در مجموع برای 25 ایستگاه اتوبوس بالغ بر 112 میلیون تومان هزینه شده که این هزینه بر عهده بخش خصوصی بوده و در قبال آن قرار است به مدت دو سال تابلوهای تبلیغاتی در ایستگاه‌ها در اختیار شرکت سازنده باشد.

وی از ادامه این نوسازی‌ها در سال 92 خبر داد و بیان کرد: در سال آینده نیز قرار است حدود 30 سایه‌بان جدید نصب و راه‌اندازی شود که به نظر می‌رسد مقدمات این کار نیز فراهم شده است.

عمر ناوگان اتوبوسرانی اردبیل 4.5 سال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود از نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اردبیل در سال‌های اخیر خبر داد.

بدری ادامه داد:‌ عمر این ناوگان در حال حاضر 4.5 سال است که امسال به منظور نوسازی بهتر ناوگان 17 دستگاه اتوبوس به جمع اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل اضافه شده است.

وی یادآور شد:‌ در مسیر اردبیل – نمین شش دستگاه خدمات‌رسانی می‌کنند و 11 دستگاه دیگر نیز به سایر خطوط درون‌شهری اردبیل اختصاص یافته است.

بدری قیمت تمام شده هر دستگاه اتوبوس را 100 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون 170 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی اردبیل مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: 75 درصد از این اتوبوس‌ها در اختیار بخش خصوصی است و مابقی نیز مربوط به بخش دولتی است که شهرداری بر فعالیت آنها نظارت دارد.

این مسئول اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل از لحاظ متوسط عمر اتوبوس‌ها یکی از جوان‌ترین ناوگان‌های حمل و نقل درون‌شهری کشور را در اختیار دارد.

انتهای پیام/62001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول