اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

اتوبوس‌های دود‌زا به شرق اصفهان منتقل شوند / مسئولان چاره‌اندیشی کنند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اتوبوس‌های دود‌زای موجود در سطح شهر اصفهان باید به شرق اصفهان منتقل شوند چرا که وزش باد در شرق اصفهان سبب کاهش دود ناشی از فعالیت این اتوبوس‌ها می‌شود.

اتوبوس‌های دود‌زا به شرق اصفهان منتقل شوند / مسئولان چاره‌اندیشی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا شیران پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه بیش از سه دهه است که در شهرداری اصفهان فعالیت می‌کنم، اظهار کرد: امروز آلایندگی‌های جوی به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات موجود در سطح شهر است و شهرداری باید با استفاده از ابزار‌های قانونی به این معضل رسیدگی کند.

وی به وضعیت جمعه بازار کتاب در پارکینگ طالقانی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر مردم رضایت چندانی از این بازار ندارند و در گذشته که این مجموعه در پارک بوده استقبال مردم از بازار کتاب نیز بیشتر بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه در حال حاضر وضعیت آلاینده‌های ناشی از فعالیت‌های اتوبوس‌های اصفهان به میزان بسیاری است، تصریح کرد: شهرداری و مدیران شهری اصفهان باید برای توسعه حمل و نقل عمومی در سطح شهر به این مشکلات و کاهش دود ناشی از فعالیت این اتوبوس‌ها رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه جایز نیست که مشکلات ناشی از حفظ و نگهداری اتوبوس‌های فرسوده اصفهان بر روی زمین بماند، اضافه کد: شهرداری و شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان باید برای کاهش این معضلات چاره‌اندیشی کنند و به معضل دود‌زا بودن اتوبوس‌های فعال در سطح شهر رسیدگی کنند.

شیران با اشاره به ضرورت کاهش آلاینده‌های ناشی از فعالیت اتوبوس‌های شهری در اصفهان تأکید کرد: اتوبوس‌های دود‌زای موجود در سطح شهر اصفهان باید به شرق اصفهان منتقل شوند چرا که وزش باد در شرق اصفهان سبب کاهش دود ناشی از فعالیت این اتوبوس‌ها می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به نگهداری اتوبوس‌های دود‌زای موجود در سطح شهر حساس‌تر شوند، افزود: شرکت واحد اتوبوس‌رانی باید برنامه‌ای ویژه برای کاهش مشکلات ناشی از فعالیت اتوبوس‌های دود‌زای اصفهان اتخاذ کنند.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول