اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای طرح زوج و فرد در کلانشهر کرج

ناوگان اتوبوسرانی در کرج 20 درصد تقویت خواهد شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه گفت: در راستای اجرای طرح زوج و فرد در کلانشهر کرج و ارائه خدمات به مردم ناوگان اتوبوسرانی در این کلانشهر 20 درصد تقویت می‌یابد.

ناوگان اتوبوسرانی در کرج 20 درصد تقویت خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد کیانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد از فردا در کلانشهر کرج اظهار داشت: اجرای طرح زوج و فرد یکی از راهکارهای اساسی به منظور کاهش بار ترافیکی است تا بتوانیم از این طریق مسیرهای پرتردد در برخی از ساعت شبانه‌روز را کنترل نماییم.

وی ادامه داد: به منظور ارائه خدمات به مردم در نظر داریم 20 درصد ناوگان اتوبوسرانی را در مسیر اجرای طرح زوج و فرد تقویت نماییم.

این مسئول تأکید کرد: سازمان اتوبوسرانی کرج با هدف ایجاد رفاه شهروندان و فراهم آوردن زمینه‌های مساعد برای انجام سفرهای درون‌شهری طی مدت زمان اجرای طرح زوج و فرد، نسبت به افزایش و تقویت ناوگان اتوبوسرانی اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه، اجرای طرح زوج و فرد در کرج می‌تواند سرانه استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی را گسترش دهد افزود: در این راستا سازمان اتوبوسرانی امکانات خاصی را برای اجرای این طرح در نظر گرفته است.

کیانی بر تأمین رفاه شهروندی و انجام آسان سفرهای درون‌شهری با محوریت بهره‌گیری از وسایل حمل و نقل عمومی تأکید کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر انجام می‌شود لذا تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی باید در اولویت کاری ما باشد.

*افزایش گشت‌های نظارتی در دوره اجرای طرح زوج و فرد

وی در ادامه سخنان خود از افزایش گشت‌های ویژه نظارتی در دوره اجرای طرح زوج و فرد خبر داد و افزود: انجام این مهم با هدف ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان در طول مدت زمان اجرای طرح اجرایی می‌شود.

گفتنی است؛ اجرای طرح زوج و فرد در کرج برای اولین بار انجام می‌شود.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول