اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری اصفهان:

119 اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان در حال خریداری 119 اتوبوس جدید است و این اتوبوس‌ها در آینده وارد مدار ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان می‌شود.

119 اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالقاسم گلستان‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه دود‌زا بودن اتوبوس‌های فعال در سطح شهر یک پدیده است و به عوامل مختلفی بستگی دارد، اظهار کرد: تمام این دلایل باید به منظور جلوگیری از خطرات ناشی از آنها بررسی شود.

وی به مشکلات موجود در راستای فعالیت اتوبوس‌های اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر تقاضای مردم برای سفر با اتوبوس به میزان بسیاری افزایش یافته و دولت نیز هیچ بودجه‌ای را برای خرید اتوبوس‌های جدید به شهرداری اختصاص نمی‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تعداد اتوبوس‌های تحویلی به شهرداری‌ها به میزان بسیاری کاهش یافته است، تصریح کرد: در گذشته سوخت اتوبوس‌ها وارداتی بوده است اما در حال حاضر سوخت اتوبوس‌های فعال در سطح شهر یکی از دلایل دود‌زا بودن این وسایل به شمار می‌رود.

وی به اتوبوس‌های خریداری شده برای اصفهان اشاره کرد و افزود: شهرداری اصفهان در حال خریداری 119 اتوبوس جدید است و این اتوبوس‌ها در آینده وارد مدار ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان می‌شوند.

گلستان نژاد با بیان اینکه در حال حاضر قطعات اصلی مورد نیاز برای نو‌سازی اتوبوس‌ها در سطح کشور وجود ندارد، تاکید کرد: این موضوع و فرسوده بودن اتوبوس‌ها از دلایل دود‌زا بودن اتوبوس‌های فعال در سطح شهر است و شهرداری اصفهان با وجود تمام موانع به این مشکلات رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول