اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس

منتخبان نظام‌ پزشکی رشت معرفی شدند

خبرگزاری فارس: اسامی نهایی 17 منتخب هیئت مدیره نظام پزشکی رشت اعلام شد.

منتخبان نظام‌ پزشکی رشت معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی رشت در گروه‌های مجزا شامل پزشکان، دندان‌پزشکان، داروسازان، ماماها، متخصصان علوم آزمایشگاهی و گروه‌های پروانه‌دار شامل فیزیوتراپ‌، شنوایی‌سنج‌، گفتار درمان‌، بینایی‌سنج‌، آزمایشگر و پاتولوژیست‌ها روز گذشته برگزار شد.

در شهر رشت از مجموع 17 نفر منتخب اصلی، 10 پزشک، دو نفر دندان‌پزشک، دو نفر داروساز، یک نفر ماما، یک نفر متخصص علوم آزمایشگاهی و یک نفر از بین گروه‌های پروانه‌دار انتخاب شدند که نمایندگان هر یک از این گروه‌ها را اعضای جامعه همان گروه انتخاب کرده‌اند.

در ششمین انتخابات نظام پزشکی رشت، در مجموع حدود سه هزار و 500 نفر از گروه‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی حق شرکت در انتخابات را داشتند.

طبق نتایج نهایی این انتخابات در شهر رشت در گروه پزشکی انوش بزرگی با 562 رای، عبدالحسین صابر همیشگی با 374 رای، مرتضی رهبر با 369 رای، حمید اخوین محمدی با 355 رای، علی نیک‌پور با 328 رای، سونیا معصومی با 314 رای، محمد حسین شهری‌نژاد با 308 رای، محمد تقی آشوبی با 279 رای، ولی ایمان‌طلب با 240 رای و مهیار مشعوف با 218 رای با کسب بیشترین آرا به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره نظام پزشکی رشت انتخاب شدند.

در گروه دارو سازان، محمدکاظم پورکاظمی با 41 رای و سیاوش کهنسال با 29 رای بیشترین آرا را به دست آوردند.

در گروه دندان پزشکی، هومن سلوکی با 85 رای و علیرضا خصوصی با 76 رای انتخاب شدند.

در گروه مامایی، معصومه پورمحسن با 24 رای انتخاب شد و در گروه متخصصان پیراپزشکی پروانه‌دار انسیه سروش با 20 رای بیشترین آرا را به دست آورد.

در گروه علوم آزمایشگاهی نیز عباس نداف فهمیده با 14 رای انتخاب شد.

به گزارش فارس، سازمان نظام پزشکی یک ارگان صنفی و خصوصی بوده که وظیفه آن دفاع از صنف پزشکان است و در بحث تعیین تعرفه‌های پزشکی و پیراپزشکی نقش مؤثری دارد.

اگر تخلفی از طرف پزشک رخ دهد به طور معمول شکایت‌ها به سازمان نظام پزشکی منتقل می‌شود و در این سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

تعامل با جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی از دیگر وظایف هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی است.

انتهای پیام/2300/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول