اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیه‌های آسمانی- 34

عظیم‌زاده‏اردبیلی: عزت و شرف انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: امروز کیان انقلاب اسلامی و آنچه ایران را در نوک قله‌های علم و دانش رسانده، مدیون خون شهیدان بزرگوار این مرز و بوم است.

عظیم‌زاده‏اردبیلی: عزت و شرف انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فائزه عظیم‌زاده‏اردبیلی عصر امروز در نخستین یادواره 13 شهید زن استان سمنان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، فرمانده سپاه استان، فرماندهان نواحی، مدیران کل استان و جمع کثیری از بسیجیان در سالن اجتماعات هلال‌احمر برگزار شد، با اشاره به روز وفات حضرت معصومه(س) اظهار داشت: بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در حقیقت بارگاه امید و معنویت برای اهل علم و معرفت بوده و هست.

وی افزود: امروز کیان انقلاب اسلامی، عزت، ‌شرف، پایداری و مردانگی و آنچه ایران را به نوک قله‌های علم و دانش رسانده، یقیناً ثمره خون شهیدان بزرگوار این مرز و بوم است.

شهدا الگوی تعالی هستند

معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع)با بیان اینکه شهدا الگوی تعالی و تکامل هستند، گفت: شهدایی که محفلی به نام حیات طیبه آنها برگزار شده است، دو جهاد اکبر و اصغر را توأمان با هم انجام دادند و در حقیقت باید گفت که شاخص‌ها، ملاک‌ها و معیارها در زندگی شهدا برای ما الگوی زیستن است.

وی اظهار داشت: در ابتدای انقلاب، ازدواج‌های پایدار بدون امکانات و زرق و برق و با مهریه حداقلی شکل می‌گرفت و به حقیقت می‌توان گفت که در گذشته ازدواج‌ها سالم و انتخاب‌ها بسیار شایسته بود؛ اما اکنون سبک‌ها و الگوها تغییر یافته است.

عظیم‌زاده‏اردبیلی گفت: اگر سبک و الگوی زندگی برای مدل ازدواج، ‌اشتغال و زیستن تغییر یابد و الفبای غرب در سبک زندگی وارد شود، جامعه به سمت افول اخلاقی حرکت می‌کند.

معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه سلیقه‌ها و شایسته‌ها باید مبتنی بر زندگی شهدا باشد، افزود: نهاد خانواده نیازمند انقلابی دیگر است و در واقع اگر نهاد خانواده منقلب شود، دیگر شاهد افزایش آمار طلاق و ازدواج‌های ناپایدار نخواهیم بود.

نخستین یادواره 13 شهید زن استان سمنان امروز در سالن اجتماعات هلال احمر برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول