اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت دشتی خبر داد

عرضه مرغ با قیمت هر کیلو 4800 تومان در دشتی

خبرگزاری فارس: رئیس صنعت، معدن و تجارت دشتی گفت: از فردا نیز مرغ به روش جدید و با قیمت هرکیلو 4 هزار و 800 تومان توزیع عرضه می‌شود.

عرضه مرغ با قیمت هر کیلو 4800 تومان در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، علی دیبا ظهر امروز در هفتمین جلسه کمیسیون تنظیم بازاردردشتی گفت: از چهار ماه گذشته در بحث تنظیم بازار کنترل و نظارت برای ایام نوروز اقدام به برنامه‌ریزی کرده‌ایم و بیشتر برنامه‌ها را متمرکز روی نمایشگاه بهاره متمرکز کرده‌ایم.

رئیس صنعت، معدن و تجارت دشتی افزود: هر چند از شرکت نمایشگاه‌های استان خواستیم تا در زمینه بازگشایی نمایشگاه بهاره با ما همکاری کنند، اما با ما همکاری نکردند و خودمان وارد عمل شدیم و از بین چهار شرکت نمایشگاهی یکی را انتخاب کردیم.

وی هدف از برپایی نمایشگاه بهاره در خورموج را جلب رضایتمندی مردم عنوان کرد و ابراز داشت: نمایشگاه بهاره در 120 غرفه برپا شده و اجناسی که در این نمایشگاه به مردم عرضه می‌شود گاها تا 30 درصد تخفیف به شهروندان ارائه می‌شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در بحث عرضه مواد غذایی با هماهنگی‌های صورت‌گرفته برای توزیع این اقلام هیچ مشکلی نداریم و روغنی که در بازار 17 هزار تومان است به قیمت 15 هزار تومان و روغنی که 12 هزار تومان است در این نمایشگاه به قیمت 9 هزار تومان و در مجموع روغن با 20 درصد تخفیف به مردم عرضه می‌شود.

دیبا گفت: پودر رختشویی که در بازار 1200 تومان است در نمایشگاه به مبلغ 900 تومان عرضه می‌شود و حبوبات 4 هزار و 500 تومانی در نمایشگاه 3 هزار و 500 تومان و رب گوجه 3 هزار و 200 تومانی در نمایشگاه 2 هزار 400 تومان عرضه می‌شود، شکر هزار و 600 تومانی در نمایشگاه به قیمت هزار و 250 تومان و ماکارونی هزار و 400 تومانی در نمایشگاه هزار و 180 عرضه می‌شود.

توزیع 30 تن شکر و 65 تن روغن در نمایشگاه بهاره

وی اضافه کرد: در حال حاضر30 تن شکر، 65 تن روغن، 30 تن رب گوجه، 20 تن قند، 15 تن حبوبات و 770 کارتن پودر دستی در نمایشگاه برای عرضه به مردم آماده است و روزانه 9 تن از این اقلام در نمایشگاه به مردم عرضه می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت دشتی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های ما استفاده از واحدهای فعال در شهرستان و حمایت از آنها است، یادآور شد: توزیع مرغ نیز روزانه در نمایشگاه توزیع می‌شود و در 15 نقطه از شهر خورموج و دو نقطه شهرهای کاکی و شنبه مرغ با قیمت 5 هزار و 100 تومان عرضه می‌شد که اخیرا توسط تنظیم بازار اعلام شده است مرغ 4 هزار و 800 تومان به مردم عرضه شود، اما تاکنون در شبکه توزیع قرار نگرفته و از فردا نیز مرغ به روش جدید و با قیمت هرکیلو 4 هزار و 800 تومان توزیع عرضه می‌شود.

دیبا عنوان کرد: در مرحله اول 400 تن برنج با نرخ تعادلی در شهرستان توزیع شده و مرحله دوم آن نیز در شرف توزیع است.

کشف 3 هزار تخلف از اصناف دشتی

وی خاطرنشان کرد: تا پایان بهمن ماه تعداد 8 هزار و 875 مورد بازرسی، 100 مورد گشت مشترک، 570 فقره پرونده تخلف اصناف تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال شده و 3 هزار مورد تخلفات کشف شده داشته‌ایم.

دیبا اذعان داشت: ارزش پرونده‌هایی که منجر به صدور حکم شده است 717 میلیون ریال بوده و تعداد 2 هزار و 850 مورد گزارشات مردمی بوده است که از این تعداد 110 مورد آن منجربه تشکیل پرونده شده است.

انتهای پیام/66001/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول