اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان:

160 هزار نفر از نمایشگاه کودک و اسباب بازی بازدید کردند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان با اشاره به اختتامیه نمایشگاه تخصصی کودک و اسباب بازی در همدان گفت: این نمایشگاه بیش از 160 هزار نفر بازدیدکننده داشت.

160 هزار نفر از نمایشگاه کودک و اسباب بازی بازدید کردند

محمدرضا بیاناتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، اسباب بازی و سرگرمی، تفریحی، ورزشی و لوازم و تجهیزات کمک آموزشی با حضور بیش از 160 هزار نفر بازدیدکننده علی‌الخصوص در روزهای پایانی هفته به کار خود پایان داد.

وی ضمن قدردانی از حضور چشمگیر شهروندان گفت: این نمایشگاه با هدف برقرار ارتباط بین تولیدکنندگان، طراحان اسباب بازی و ابزارهای آموزشی با مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه آموزش برگزار شد که در این زمینه کارشناسان حضوری فعال داشتند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان همدان ادامه داد: این نمایشگاه به مدت 10 روز با رویکرد فرهنگی، تاریخی، ورزشی و با هدف ایجاد فضایی برای افزایش نشاط شهروندان، ایجاد فضایی برای ارائه محصولات تخصصی، آشنایی خانواده‌ها با محصولات جدید مرتبط با آموزش و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و... فعالیت داشت.

وی تصریح کرد: در بخش کودک و نوجوان شرکت‌های تولید و عرضه‌کننده محصولات آموزشی و کمک‌آموزشی، اسباب بازی، بازی‌های فکری نرم‌افزارهای رایانه‌ای، تجهیزات اتاق کودک، مراکز کمک‌آموزشی، مهد کودک‌ها، تجهیزات ورزشی و به طور کلی فعالان این عرصه حضور داشتند.

بیاناتی ادامه داد: همچنین در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌های متنوعی از قبیل اجرای جنگ‌های شادی، مسابقه نقاشی، برنامه‌های فرهنگی، آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان و... نیز برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با توجه به نیازهای کودکان و نوجوانان با حضور بهزیستی شهرستان همدان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، شرکت توزیع نیروی برق استان، پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی توانست محیطی شاد و آموزنده را برای کودکان و نوجوانان فراهم آورد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان همدان اظهار داشت: امیدواریم نمایشگاه با توجه به فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب صورت گرفته و همچنین نهادهای مختلف توانسته باشد نتایج مطلوبی را برای قشر عظیم کودک و نوجوان به ارمغان آورده باشد.

وی تأکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی استان در گام بعدی خود برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا(فروش بهاره) را از تاریخ 16 تا 25 اسفند در برنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/89002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول