اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در موزه هنرهای معاصر اصفهان

نمایشگاه عکس با عنوان «زخمه بر جان گشایش» یافته است

خبرگزاری فارس: نمایشگاهی از عکس‌های غلامرضا نصراصفهانی در گالری شماره 5 موزه هنرهای معاصر اصفهان از 2 اسفند ماه تا 20 همین ماه برپا شده است.

نمایشگاه عکس با عنوان «زخمه بر جان گشایش» یافته است

غلامرضا نصراصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در این نمایشگاه که «زخمه بر جان» نام دارد 14 قطعه عکس سیاه و سفید با اندازه‌های 60×90 به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه با موضوع انسان معاصر، ایده‌های نو و خلاق در زمینه عکاسی به کار برده شده که ذهن و چشم بیننده را به چالش می‌کشد.

این هنرمند اصفهانی تأکید کرد: آثار این نمایشگاه ترکیبی از درد و تنهایی انسان معاصر و مصالح و مواد مورد استفاده در معماری، خاک و خشت و آجر است که به سبک فتو مونتاژ کار شده است.

وی ادامه داد: در هنر عکاسی غالبا واقعیات بیرونی جامعه و خارج از انسان به نمایش در می‌آید اما سر و کار عکس‌های این نمایشگاه با جان انسان است و تخریب انشان معاصر را به تصویر می‌کشد.

نصراصفهانی ادامه داد: پیش از این در 40 نمایشگاه انفرادی و گروهی شرکت کرده‌ام و تعدادی نمایشگاه بین‌المللی هم در کشورهایی از قبیل قطر، مراکش و الجزیره برگزار کرده‌ام و از سه ماه پیش کار برای این نمایشگاه را آغاز کردم.

وی بیان کرد: در روز ابتدایی این نمایشگاه حدود 60 نفر از آن بازدید کرده‌اند که این نشان می‌دهد نمایشگاه ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کرده و توانسته پیام خود را منتقل کند و همچنین نوید یک بازدید پرشمار را در روزهای آتی نمایشگاه می‌دهد.

این هنرمند اصفهانی تصریح کرد: مدیران فرهنگی اصفهان متأسفانه دغدغه ندارند و تنها اسم فرهنگی را یدک می‌کشند و از هنرمندان و نمایشگاه‌ها حمایت لازم را نمی‌کنند تا هنر عکاسی در اصفهان رشد کند و هنرمندان با حداقل دغدغه مالی به آفرینش اثر هنری بپردازند.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول