اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شروع خریدهای نوروزی

طرح ضربتی برخورد با سد معبرها در ورامین آغاز شد

خبرگزاری فارس: در آستانه فرارسیدن فصل بهار و آغاز خریدهای نوروزی طرح ضربتی برخورد با سد معبرها و دست‌فروشان در معابر شهر ورامین آغاز شد.

طرح ضربتی برخورد با سد معبرها در ورامین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دقایقی پیش و در آستانه فرارسیدن فصل بهار و آغاز خریدهای نوروزی، طرح ضربتی برخورد با سد معبرها و دست‌فروشان در معابر شهر ورامین آغاز شد.

مسئول واحد رفع مزاحمت‌های شهری حوزه خدمات شهری شهرداری ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران از اجرای طرح استقبال از بهار و برخورد جدی با سد معبرها و دست‌فروشی در معابر پرتردد در آستانه سال نو خبر داد و گفت: نیروهای واحد رفع مزاحمت‌های شهری در همه معابر شهری مستقر و با ایجادکنندگان سد معبر برخورد جدی می‌کنند.

محسن پارسا با بیان این‌که هرگونه سد معبر منجر به اخلال در عبور و مرور شهروندان می‌شود، اظهارداشت: ایجاد سد معبر توسط مغازه‌داران متخلف و دستفروشان در خیابان‌ها و پیاده‌روهای مرکزی شهر سبب اخلال در رفت و آمد مردم و نارضایتی شهروندان می‌شود.

وی در پایان خواستار همکاری بیشتر اتحادیه‌های صنفی، کسبه و شهروندان در زمینه عدم ایجاد مزاحمت‌های شهری شد و افزود: دراین راستا تاکنون جلسات مختلفی با اداره‌های متولی و همکار در حوزه شهری برگزار و تصمیمات لازم جهت تسهیل و رفاه شهروندان أتخاذ و با هماهنگی‌های صورت گرفته این طرح آغاز و تا پایان اسفند ادامه دارد.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول