اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

آغاز طرح‌های عمران شهری تنگک‌های بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: طرح‌های عمران شهری در محله تنگک‌های بوشهر از اول اسفند ماه آغاز می‌شود.

آغاز طرح‌های عمران شهری تنگک‌های بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند  در نشست بررسی مشکلات کوی تنگک‌های بوشهر با تاکید بر ساماندهی و اجرا شدن طرح‌های زیربنایی در این منطقه شهری گفت: با بررسی‌های انجام شده و تاکید ریاست جمهوری در عمران و آبادانی این منطقه، لازم است برخی طرح‌های زیربنایی که نیاز مردم منطقه است از اول اسفند اجرایی شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در تنگک اضافه کرد: برای حفظ و صیانت از املاک و زمین‌های دولتی در محله تنگک لازم است از ساخت و سازهای غیرمجاز در این محله جلوگیری و با افراد خاطی برخورد قانونی شود.

وی با بیان اینکه منطقه تنگک‌ها بیش از پنج هزار نفر جمعیت دارد، تصریح کرد: در این منطقه به عنوان یک منطقه شهری برخی از اقدامات در کوتاه مدت و در اسرع وقت باید انجام شود.

حسنوند بر ساخت سالن ورزشی چند منظوره، دبیرستان شش کلاسه، مرکز بهداشتی درمانی، سه پارک محله‌ای، توسعه فضای سبز، توسعه روشنایی با لامپ‌های تلسکوپی، رسیدگی به انشعابات آب، استادیوم چند منظوره، آسفالت خیابان‌ها و معابر این منطقه را تاکید کرد و افزود: این طرح‌ها باید عملیات اجرایی آن‌ها از اول اسفند امسال آغاز شود و حداکثر تا سه ماه یعنی در اردیبهشت سال آینده به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اعتبارات اجرایی این طرح‌ها تامین شده است، افزود: زمین‌های ساخت این طرح‌ها باید حداکثر تا 48 ساعت تامین و از اول اسفند عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شود.

وی گفت: اجرای این طرح‌ها به‌عنوان فاز اول طرح‌های عمران شهری تنگک محسوب می‌شود و در فاز بعدی این طرح‌ها توسعه چشم‌گیری خواهد یافت.

در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل امور شهری استانداری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق و معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان ضمن اعلام آمادگی بر اجرایی شدن این طرح‌ها بر تسریع در ساخت آن‌ها تاکید کردند.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول