اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه خبر داد

راه‌اندازی اردوگاه متکدیان در ارومیه

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: اردوگاه نگهداری متکدیان در ارومیه راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی اردوگاه متکدیان در ارومیه

محمد ستارپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اردوگاه نگهداری متکدیان ارومیه که از سال‌های گذشته در دست اقدام بود در آینده با همکاری بیش‌تر مسئولان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه عمدتاً افراد متکدی از خانواده‌های آسیب‌پذیر جامعه هستند، تصریح کرد: در این خانواده‌ها پدران و مادران خودشان یا فرزندانشان را مجبور به تکدی‌گری می‌کنند که این امر سبب بر هم زدن چهره شهر شده است.

ستارپور با اشاره به مرتب کردن چهره شهر از تکدی‌گران، افزود: شاهد هستیم مردم ارومیه به متکدیان کمک می‌کنند و این امر رغبت متکدیان برای تکدی‌گری را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه با جمع‌آوری متکدیان، مشکلاتی از جمله نبود محل اسکان را داریم، خاطر نشان کرد: بر این اساس طرح جمع‌آوری متکدیان در این شهر عملاً کارساز نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه اعلام کرد: به دلیل همین کمک‌های مردم به متکدیان است که اغلب متکدیان این شهر از شهرهای اطراف برای تکدی‌گری به این شهر مهاجرت می‌کنند.

ستارپور خواستار توجه هر چه بیشتر مردم به این موضوع شد و گفت: مردم باید همکاری لازم را با شهرداری ارومیه در راستای جمع‌آوری متکدیان داشته باشند.

وی اعلام کرد: برای راه‌اندازی مرکز نگهداری متکدیان که اغلب معتاد هستند نیازمند توجه بیش‌تر مسئولان هستیم تا اعتبارات مورد نیاز را برای این منظور در اختیارمان قرار دهند.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول