اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد:

شهرداری شهرکرد با اجرای 30 برنامه به استقبال بهار 92 می‏‌رود

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد گفت: به منظور استقبال از بهار و پذیرایی از میهمانان نوروزی از سوی این شهرداری بیش از 30 برنامه و فعالیت مختلف تدارک دیده شده است.

شهرداری شهرکرد با اجرای 30 برنامه به استقبال بهار 92 می‏‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی صبح امروز در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری اظهار داشت: عمده برنامه‌ها و اقدامات شهرداری شهرکرد در این ایام در قالب بخش‌های خدمات شهری، فضای سبز، عمرانی، زیباسازی و فرهنگی به مسافران و گردشگران نوروزی عرضه می‌شود.

وی افزود: در راستای سنت زیبای خانه تکانی توسط شهروندان، این شهرداری نیز در صدد آن است که سیمای شهر را متحول سازد.

غلامیان دهکردی با تأکید بر تنظیف، زیبایی و آماده سازی شهری در آستانه سال نو ادامه داد: اصلاح و نوسازی مبلمان و تأسیسات شهری، شستشوی معابر و المان‌ها، رنگ آمیزی جداول، گل کاری و درختکاری در میادین، بوستان‌ها و پارک‌های شهر، برپایی سه سفره‌ نمادین هفت سین در ورودی‌های شهر از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی محسوب می‎شود.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: راه‌اندازی اکیپ‌های راهنمای گردشگران و مسافران، تجهیز و آماده‌سازی پارک‌ها برای اسکان موقت میهمانان نوروزی، تهیه و توزیع نقشه‌ راهنمای شهر از دیگر برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری به شمار می‎رود.

وی تصریح کرد: ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر، پاک سازی پوسترهای زائد تبلیغاتی، ساماندهی تابلوها و علائم راهنما، سرویس‌دهی مناسب ناوگان حمل و نقل درون شهری، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از دیگر برنامه‌های شهرداری شهرکرد در ایام نوروز سال 92 است.

غلامیان دهکردی تأکید کرد: در اجرای برنامه‌های استقبال از بهار باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که نشاط و شادابی در بین شهروندان ایجاد شود.

وی تصریح کرد: شهرداری شهرکرد همانند سایر شهرداری‌ها علاقمند به جذب گردشگر است و تلاش خواهد کرد در ایام نوروز، شهر را برای گردشگران و همشهریان آماده کند.

انتهای پیام/68001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول