اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد کرمان:

امکانات دانشگاه در اختیار هیچ جریان انتخاباتی قرار نمی‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امکانات و اموالش را به هیچ عنوان در اختیار شخص و یا جریان خاصی قرار نمی‌دهد.

امکانات دانشگاه در اختیار هیچ جریان انتخاباتی قرار نمی‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباسعلی نورا در آیین معارفه مدیر حراست دانشگاه آزاد اسلامی کرمان به تاثیر شگرف فرهنگ اسلامی بر ملت‌های جهان و به ویژه بیداری اسلامی اشاره کرد و با برشمردن نقش بزرگ دانشگاه در جامعه اسلامی اظهار داشت: مدیریت جدید دانشگاه معتقد است، رشد کمی تا حد قابل قبولی بوده است.

وی تصریح کرد: اکنون زمان آن است بر روی ارزش‌مداری و ارتقای فرهنگ اسلامی و اعتقادی و همچنین کیفیت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی کار شود.

نورا با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی امکانات و اموالش را به هیچ عنوان در اختیار شخص و یا جریان خاصی قرار نمی‌دهد.

سالمی قائم‌مقام حراست سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رویکرد جدید دانشگاه مبنی بر اخلاق‌مداری اظهار داشت: حراست دانشگاه باید حافظ کرامت انسان‌ها باشد.

وی با اشاره به اجرایی شدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اداره واحدها به صورت هیئت امنای استانی افزود: وجود هیئت امناهای استانی یک فرصت و یک موقعیت عالی برای پیشرفت علمی دانشگاه‌ها است.

حمد‌الله منظری‌توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در این نشست خواستار تلاش بیشتر همه دست‌اندرکاران به منظور تحقق دانشگاه اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری شد و با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته بیان داشت: برای رسیدن به اهداف نظام مقدس اسلامی در دانشگاه گام‌های بسیار بزرگی برداشته شده است، اما با نگاه به آن چه اسلام از ما توقع دارد، هنوز با دانشگاه ایده‌آل فاصله داریم.

وی با اشاره به دو دهه سابقه فعالیت مدیر حراست استان کرمان گفت: امیدواریم دانشگاه بتواند در راه پیاده کردن فرامین رهبری و اجرای مطالبات گام بردارد.

انتهای پیام/2446/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول