اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد:

برنامه‌های فرهنگی تکراری نتیجه‌بخش نیست/اقبال جوانان به تیم شهرداری یاسوج یک فرصت فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از شیوه‌های تکراری برنامه‌های فرهنگی و اجرای آن‌ها به شیوه 30 سال پیش، گفت: اقبال جوانان به تیم فوتبال شهرداری یاسوج یک فرصت فرهنگی است که نباید از آن غافل شد.

برنامه‌های فرهنگی تکراری نتیجه‌بخش نیست/اقبال جوانان به تیم شهرداری یاسوج یک فرصت فرهنگی است

رضا پارسیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: 50 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد را جوانان تشکیل می‌دهند که این موضوع ضرورت برنامه‌ریزی فرهنگی متناسب با روحیات و اقتضائات این قشر را طلب می‌کند.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 20 درصد جمعیت این استان را کودکان و 30 درصد دیگر را نیز بزرگسالان تشکیل می‌دهند، ادامه داد: شکی وجود ندارد که برنامه‌های فرهنگی در صورتی نتیجه‌بخش می‌شوند که برنامه‌ریزی‌های دست‌اندرکاران فرهنگ این استان متنوع و متناسب با هر قشری باشد.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌شود با یک نسخه فرهنگی جامعه مخاطب خود را تعریف کرد و بزرگسال و جوان را در کنار هم دید.

پارسیان‌نژاد با انتقاد از شیوه‌های تکراری در اجرای برنامه‌های فرهنگی در این استان، تصریح کرد: کارهای ما در حوزه فرهنگ همچنان به روال 30 سال گذشته است و متأسفانه خلاقیت و نوآوری در آن‌ها بسیار کم وجود دارد.

وی عنوان کرد: پیشرفت تکنولوژی‌ها و سرعت انتقال فرهنگ‌ها و اطلاعات ایجاب می‌کند که برنامه‌های فرهنگی ما نیز پیشرفته و مدرن شود.

 رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: برنامه‌های فرهنگی ما با وجود هجمه‌های سنگین دشمن در نبرد نرم با فرهنگ و هویت ما همچنان به صورت تکراری و به روال 30 سال قبل برگزار می‌شود که برای نتیجه‌بخش شدن باید در شیوه‌های خود تجدیدنظر کنیم.

* تقدیر از دو مدیر حامی ورزش در کهگیلویه و بویراحمد

پارسیان‌نژاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران تیم فوتبال شهرداری یاسوج به ویژه قباد نگین‌تاجی و سید جواد خاضع مدیران ورزشی این استان ابراز داشت: شاید هیچ کاری بهتر از ورزش و مهم‌تر از آن فوتبال نتواند، اهداف فرهنگی مدیران این حوزه را برآورده کند و از این رو لازم است توجه بیشتری از سوی همه مدیران به مقوله ورزش و بالاخص فوتبال صورت گیرد.

                                                تیم فوتبال شهرداری یاسوج

وی ادامه داد: تیم شهرداری یاسوج اکنون در یک قدمی لیگ برتر است و حقیقتاً به یکی از امیدها و عشق جوانان این استان تبدیل شده است.

این مسئول حوزه فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در هر بازی تیم شهرداری یاسوج بیش از هشت هزار جوان پرشور و پرانرژی به ورزشگاه می‌آیند و در یک محیط سالم وقت خود را می‌گذرانند و این در حالی است که در بازی‌های خانگی و خارج از خانه این تیم نیز هزاران جوان مشتاق از طریق تلویزیون و رسانه‌ها مسابقات را دنبال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ورزش و تیم فوتبال شهرداری یاسوج و سایر تیم‌های فوتبال از جمله نفت و گاز ظرفیت‌های زیادی برای کار در حوزه فرهنگی دارند که باید از آن استفاده شود.

پارسیان‌نژاد ابراز داشت: اکنون جای مدیران فرهنگی ما در ورزشگاه‌ها خالی است و مدیران غایبان سکوهای مستطیل سبز فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد زحمات شهرداری یاسوج را برای این تیم ستودنی خواند و گفت: حمایت از این تیم از سوی مدیران خواست جامعه پرجمعیت جوانان کهگیلویه و بویراحمدی است.

انتهای پیام/82005/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول