اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری مازندران:

دشمن همچنان درصدد ایجاد اختلاف بین مسئولان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گفت: دشمن با فاصله انداختن بین مسئولان و مردم درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

دشمن همچنان درصدد ایجاد اختلاف بین مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید عباس حسینی‌ن‍‍ژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری و مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار بابلسر با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: استکبار با تحمیل فشار و جنگ تبلیغاتی و با ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون ما شاهد حملات زیادی از سوی دشمن بودیم و دشمن همواره با ایجاد جنگ‌های سخت و نرم به دنبال این بود تا کشور ما را به فنا بکشد اما با آگاهی و بصیرت مردم ما این نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده است.

حسینی‌نژاد با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند همواره پیرو ولایت فقیه هستند و در برابر تمام سختی‌ها و مشکلات با توکل به خدا و اطاعت از فرامین الهی و پیروی از ولایت فقیه ایستادگی می‌کنند.

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران پس از جنگ نظامی هشت ساله درگیر جنگ اقتصادی با استکبار است که این جنگ نیز با هوشیاری مسئولان و استقامت مردم با پیروزی به پایان می‌رسد.

حسینی‌نژاد با اشاره به مسئله انتخابات تصریح کرد: همه مسئولان با اتحاد و صمیمیت خود باید زمینه را فراهم کنند تا همه مردم در انتخابات حضور داشته باشند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در پایان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مهدی انتظاری معاون سابق معاون فرماندار، رضا محسن‌پور را به عنوان معاون جدید منصوب کرد.

انتهای پیام/86010/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول