اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس:

رهبری حجت را بر همگان تمام کردند / تحریم‌ها را به زانو درمی‌آوریم

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه وجود اختلاف در بین مسئولان مسیر رسیدن دشمنان به اهدافشان را هموار می‌کند، گفت: بیانات روز شنبه مقام معظم رهبری حجت را بر همگان تمام کرد.

رهبری حجت را بر همگان تمام کردند / تحریم‌ها را به زانو درمی‌آوریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی در گردهمایی شوراهای بسیج مداحان استان کردستان در سنندج اظهار کرد: امروزه دشمن تمام قد در مقابل ملت و انقلاب اسلامی ایران ایستاده است و برای خدشه‌دار کردن این نظام الهی از هیچ توطئه‌ای غافل نیست.

وی به اعمال تحریم‌ها از سوی دشمنان علیه ملت مقاوم و نستوه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: تحریم‌ها نه تنها حرکت روبه جلوی این ملت را متوقف نکرده، بلکه زمینه رشد، شکوفایی و پیشرفت کشور ایران را فراهم آورده است.

به گفته وی، به برکت انقلاب اسلامی، اتحاد، وحدت و همدلی در میان مردم عامل توسعه بوده و حضور همیشگی مردم در میدان عمل موجب گذر از گردنه‏های سخت شده است و به امید خدا با هدایت‌های رهبری نیز این پیچ تاریخی را با سربلندی پشت سر گذاشته و تحریم‌ها را به زانو در می‌آوریم.

به گفته وی حرکت مردم و مسئولان در راستای استقلال اقتصادی مهم‌ترین اصل برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های اقتصادی و همه جانبه آنان است و تنها با پیشبرد اقتصاد مقاومتی می‌توانیم بر دشمنان غلبه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سبک زندگی جهادی باید به یک سبک زندگی عمومی تبدیل شود گفت:‌ حرکت دولت و مسئولان نیز باید بر اساس همین مبنا باشد تا مسیر پیشرفت کشور دوچندان شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه مداحان باید خود را به علم روز مجهز کنند، اظهار کرد: مجهز بودن به علم روز و آشنایی با مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در کنار مداحی اهل بیت از ضرورت‌های است که باید از سوی مداحان مورد توجه قرار گیرد.

به گفته علی فرامرزی، تلاش برای شکوفاسازی استعدادهایی که خداوند در نهاد بشر قرار داده است رسالت همه انسان‌هایی است که فکر نو و روحی کمال‌طلب دارند.

وی با بیان اینکه مداحی و مولودی‌خوانی یکی از ظرفیت‌ها برای کمال‌جویی و آرمان‌خواهی است، تصریح کرد: مداحان انسان‌های پاکی هستند که همواره تشنه معارف ناب قرآن بوده و شوق خدمت به اسلام و هم‌نوعان را دارند.

وی در پایان حضور مداحان اهل سنت و تشیع در این استان را ظرفیت ارزشمندی برای تقویت و توسعه اتحاد و همبستگی عنوان کرد و گفت:‌ همکاری مولودی‌خوانان اهل تسنن و مداحان اهل تشیع نماد عینی وحدت عمیق بین شیعه و سنی در این استان است.

انتهای پیام/79002/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول