اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری مسابقه تنیس روی میز علیصدر همدان و نفت سپاهان

حضور پرتعداد تماشاگران همدانی تعجب اهالی تنیس ایران را برانگیخت

خبرگزاری فارس: هفته هفتم مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان باشگاه‌های کشور که با نخستین برد تیم علیصدر همدان به پایان رسید با حواشی جالبی همراه بود.

حضور پرتعداد تماشاگران همدانی تعجب اهالی تنیس ایران را برانگیخت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، از هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان باشگاه‌های کشور، شامگاه جمعه 20 بهمن تیم علیصدر همدان از میهمان نامدار خود نفت سپاهان اصفهان در سالن تنیس روی میز ورزشگاه شهدای قدس همدان پذیرایی کرد.

این مسابقه همچون مسابقات قبلی تیم علیصدر با استقبال علاقه‌مندان همدانی همراه بود و بیش از 100 تماشاگر مشوق بازیکنان تیم علیصدر همدان بودند و از نزدیک این مسابقات دیدنی را تماشا کردند.

در ابتدای این مسابقه در دیدار دو‌ نفره که با شکست تیم علیصدر به پایان رسید، کسی انتظار شروع طوفانی و غیرقابل پیش بینی بازیکنان جوان و خوش‌آتیه همدانی را نداشت و کمتر کسی نتیجه با این اختلاف را پیش بینی می‌کرد.

شکست مجید احتشام‌زاده از پیشکسوتان تنیس روی میز کشورمان برابر سینا کیهان از اتفاقات شگفتی‌ساز این رقابت بود.

درخشش تحسین برانگیز علیرضا ملارجبی که در این مسابقه سه بار برای تیمش راکت به‌ دست شد باعث شد تا تیم علیصدر همدان نخستین برد این فصل خود را در لیگ برتر بچشد.

نفس‌گیرترین دیدار این مسابقه را پیمان نوروزی و محمدرضا نعمتی برگزار کردند که در یک بازی بسیار نزدیک و مهیج، نوروزی با تشویق‌های تماشاگران همدانی موفق شد سه بر دو حریف خود را مغلوب کند.

صمد تدبیری و مجید احتشام‌زاده که سابقه سرمربی‌گری تیم‌های ملی رده‌های مختلف سنی کشورمان را بر عهده داشتند و از پیشکسوتان این رشته محسوب می‌شوند از حضور این تعداد تماشاگر همدانی متعجب شده بودند و معتقد هستند در هیچ شهری از ایران این تعداد تماشاگر و علاقه‌مند برای یک مسابقه لیگی وجود ندارد.

رویارویی محمد بوجاریان، سینا کیهان از علیصدر همدان و امین میرالماسی از نفت سپاهان که در ابتدای هفته جاری در رقابت‌های دسته یک بزرگسالان مردان ایران با یکدیگر رقابت داشتند، جالب و دیدنی بود.

حرص و جوش علیرضا ملارجبی در بازی پایانی که برای امتیازات از دست رفته خود داشت در نوع خوب جذابیت خاصی داشت.

بعد از شش باخت متوالی تیم تازه لیگ برتری علیصدر این برد ارزش زیادی برای بازیکنان و نادر شاملو سرمربی این تیم داشت و تا یک ساعت بعد از این مسابقه تماشاگران و علاقه‌مندی به رشته تنیس در سالن مسابقات حضور داشتند و در مورد بازی با اعضای این تیم بحث و گفت‌وگو می‌کردند.

بعد از پایان این مسابقه صمد تدبیری و نادر شاملو با روی باز پاسخگویی سوالات خبرنگار فارس بودند.

تیم تنیس روی میز علیصدر همدان با کسب این پیروزی همچنان در انتهای جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان باشگاه‌های کشور قرار دارد و در هفته هشتم این مسابقات باید سوم اسفند ماه برابر تیم پتروشیمی نوری عسلویه صف‌آرایی کند.

انتهای پیام/89020/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول