اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفتم لیگ برتر تنیس روی میز

درخشش ملارجبی علیصدر همدان را خوشبخت کرد

خبرگزاری فارس: هفته هفتم مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان باشگاه‌های کشور با نخستین برد تیم علیصدر همدان به پایان رسید.

درخشش ملارجبی علیصدر همدان را خوشبخت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان باشگاه‌های کشور که در هفته دوم دور برگشت پیگیری می‌شود، در آخرین بازی این هفته، تیم علیصدر همدان از تیم نفت سپاهان تهران پذیرایی کرد.

در این مسابقه که شامگاه جمعه 20 بهمن ماه در سالن تنیس روی میز ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، تیم قعرنشین علیصدر همدان موفق شد با ارائه یک بازی زیبا با اقتدار تیم نفت سپاهان را با شکست سنگین پنج بر یک بدرقه کند تا به نخستین برد خود در رقابت‌های لیگ برتر امسال دست یابد.

تیم تنیس روی میز علیصدر که نخستین بار در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد، با ترکیب از بازیکنان بومی و غیر بومی خود زیر نظر مربی ارزنده همدانی نادر شاملو و با حمایت مالی شرکت سیاحتی علیصدر پا به این رقابت‌ها گذاشته و توانسته عملکرد خوبی در بین شش تیم شرکت کننده در این مسابقات داشته باشد.

در هفته نخست دور برگشت این رقابت‌ها با وجود ناهماهنگی فدراسیون در برگزاری مسابقه بین علیصدر همدان و دانشگاه‌ آزاد اسلامی تهران در یک بازی نزدیک نماینده همدان نتیجه بازی را با حساب پنج بر سه واگذار کرد، اما درخشش علیرضا ملارجبی در این مسابقه باعث شد تا ماراتن 195 دقیقه این رقابت، به سود تهرانی‌ها رقم بخورد.

شامگاه جمعه شاگردان نادر شاملو در بازی خانگی و با روحیه بهتری نسبت به حریف خود با ترکیب محمد بوجاریان، سینا کیهان، علیرضا ملارجبی و پیمان نوروزی به میدان رفتند تا در برابر تیم نفت سپاهانی که از مجید احتشام‌زاده، حمیدرضا طاهرخانی، محمدرضا نعمتی و امین میرالماسی سود می‌برد، صف آرایی کنند.

در این مسابقه جذاب و دیدنی، دیدار دو نفره حمیدرضا طاهرخانی و محمدرضا نعمتی از نفت با محمد بوجاریان علیرضا ملارجبی  از علیصدر برگزار شد تا در نهایت با حساب سه بر یک به سود نفت سپاهان رقم بخورد و امتیاز را تیم تهرانی از آن خود کند.

موتور نخستین پیروزی تیم علیصدر را علیرضا ملارجبی در مسابقه با امین میرالماسی روشن کرد که در یک بازی مهیج ملارجبی موفق شد در نهایت سه بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد.

دومین برد نماینده همدان را محمد بوجاریان برابر حمیدرضا طاهرخانی رقم زد که با اقتدار و با نتیجه سه بر صفر برنده این دیدار شد.

مجید احتشام‌زاده از پیشکسوتان و نامداران عرصه تنیس روی میز کشور نتوانست حریف تنیس‌باز جوان تیم علیصدر همدان شود و در عین ناباوری با حساب سه بر صفر بازی را واگذار کرد تا سومین برد متوالی تیم همدانی رقم بخورد.

چهارمین دیدار دور اول این مسابقه را پیمان نوروزی از علیصدر و محمدرضا نعمتی برگزار کردند تا در یک بازی نفس‌گیر و بسیار نزدیک نوروزی موفق شد در نهایت سه به دو بر حریف خود غلبه کرد.

دیدار سرنوشت‌ساز این مسابقه بین علیرضا ملارجبی و حمیدرضا طاهرخانی انجام شد که جوان شایسته همدانی تیم علیصدر موفق شد با درخشش مثال‌زدنی حریف خود را سه بر صفر در هم بکشند تا با این نتیجه نخستین برد تیم علیصدر همدان رقم بخورد.

این مسابقه با استقبال خوب مردم علاقه‌مند و خونگرم همدانی روبرو شده بود و به اذعان تمام مربیان و بازیکنان لیگ برتری تیم‌های مختلف که به همدان سفر کرده‌اند، این تعداد تماشاگر رشته تنیس روی میز در هیچ جای ایران دیده نمی‌شود و این برای تیم علیصدر همدان یک سرمایه خوب محسوب می‌شود.

تیم تنیس روی میز علیصدر همدان با کسب این پیروزی همچنان در انتهای جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بزرگسالان باشگاه‌های کشور قرار دارد و در هفته هشتم این مسابقات باید سوم اسفند ماه برابر تیم پتروشیمی نوری عسلویه صف آرایی کند.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول