اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بدهکاری برای تیم امید نساجی مشکل‌ساز شد

خبرگزاری فارس: نساجی مازندران در رقابت‌های فوتبال امید لیگ برتر باشگاه‌های کشور نتوانست به علت پرداخت نشدن بدهی زمین ساروکلا، مقابل صبای قم حاضر شود.

بدهکاری برای تیم امید نساجی مشکل‌ساز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم امید نساجی در دور برگشت رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امیدهای کشور شامگاه پنجشنبه نخستین دیدار خود را باید مقابل تیم صبای قم انجام می‌داد که به علت بدهی تیم به استادیوم ساروکلا، مسئولان زمین از بازی تیم نساجی جلوگیری کردند.  

البته شرایط به گونه‌ای بود که زمین دوم که در لموک بوده را مسئولان دو تیم به اتفاق ناظر مورد بررسی قرار دادند اما ناظر بازی پس از بررسی و اندازه‌گیری زمین و همچنین اعتراض‌های پیاپی سرپرست تیم صبای قم، این بازی را لغو کرد.

پس از لغو این بازی از سوی ناظر بازی نصرالله نوربخش سرپرست تیم امیدهای نساجی بر اساس شنیده‌ها از سمت خود برکنار شد.

استخوان‌بندی و ارکان اصلی تیم‌ها را تیم‌های پایه تشکیل می‌دهند و باید به این رده‌ها بیشتر توجه داشت چرا که آنها آیندگان فوتبال را رقم خواهند زد.

تیم امید نساجی که در این فصل با بحران‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده نتوانسته آن طور که باید خواسته هواداران خود را برآورده کند و شاگردان مهرداد نصیرزاده تا به این لحظه نتایج قابل قبولی را با وجود چنین شرایط کسب نکردند.

انتهای پیام/86017/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول