اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران:

مسئولان باشگاه‌ها جلوی توهین به داوران فوتبال را بگیرند

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران گفت: مسئولان و مدیران باشگاه‌ها با فرهنگ‌سازی جلوی توهین و فحاشی برخی هواداران را در قبال داوری بگیرند تا داوران بین‌المللی فوتبال ما از صحنه داوری انصراف ندهند.

مسئولان باشگاه‌ها جلوی توهین به داوران فوتبال را بگیرند

حمید رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در حالی داوران خوبی در فوتبال کشور داریم که در لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور قضاوت می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس داوری فوتبال با حضور داوران برتر استان بیان داشت: با حضور غلامرضا بهروان مدرس بین‌المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا کلاس ارتقای داوری دو به یک در ساری در حال برگزاری است.

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران در ادامه افزود: این کلاس به مدت سه روز تا چهارم اسفند با حضور 26 داور در آکادمی فوتبال شهدای ساری برگزار می‌شود.

رسولی هدف از برگزاری این کلاس را سطح کیفی دانش به روز و آخرین اطلاعات جدید داوران فوتبال استان عنوان کرد و اظهار داشت: فوتبال مازندران هر ساله با برگزاری کلاس‌های مختلف داوری، سعی در بالا بردن درجات داوران دارد.

وی همچنین از برگزاری کلاس داوری درجه سه به دو در ساری خبر داد و افزود: در این کلاس نیز 35 داور جوان توسط مدرس بین‌المللی حجت‌الله بهروش از جدیدترین علم داوری آشنا شدند.

سرپرست کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران با اشاره به حضور بهترین داوران فوتبال کشور در استان ابراز داشت: اشکان خورشیدی، محمود نصیرلو، رضا عادل، بهرام کیانی و وحید کاظمی به عنوان بهترین داوران فوتبال مازندران هستند که در لیگ برتر و لیگ دسته اول قضاوت می‌کنند.

رسولی در پایان درباره حاشیه داوری و همچنین انصراف برخی از داوران فوتبال کشور خاطرنشان کرد: داوران فوتبال کشور مظلوم واقع شدند، مسئولان و مدیران باشگاه‌ها با فرهنگ‌سازی خود جلوی توهین و فحاشی برخی هواداران را در قبال داوری بگیرند تا بهترین داوران بین‌المللی فوتبال ما از صحنه داوری انصراف ندهند.

انتهای پیام/86005/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول