اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال فولاد نوین خوزستان:

تساوی مقابل فوتبال ساری عادلانه‌تر بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان پس از شکست تیمش مقابل صنعت ساری گفت: تساوی در این بازی عادلانه‌تر بود.

تساوی مقابل فوتبال ساری عادلانه‌تر بود

فریدون حردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: هر دو تیم فولاد و صنعت از تیم‌های خوب لیگ هستند که شانس صعود به لیگ دسته اول کشور را دارند.

وی تصریح کرد: هر دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه دادند که در برخی دقایق تیم میزبان با توجه به شرایط بازی از ما برتر بود.

سرمربی فوتبال فولاد نوین خوزستان بیان کرد: برای اینکه دو تیم به گل برسند تلاش‌های زیادی از جانب بازیکنان صورت گرفت که در نهایت بازیکنان تیم صنعت موفق‌تر عمل کردند.

حردانی درباره قضاوت داور مسابقه گفت: بازیکنان و مسئولان تیم صنعت دائما از نحوه قضاوت داور اعتراض می‌کردند تا داوری به نفع آنها باشد.

وی افزود: فکر می‌کنم در صحنه‌ای که روی مهاجم تیم ما خطا شده بود، درون محوطه جریمه صنعت بود که داور اعلام پنالتی نکرد و خطای پشت محوطه جریمه گرفت.

سرمربی فولاد نوین خوزستان در ادامه بیان کرد: سه امتیاز باارزش این بازی را از دست دادیم و فکر می‌کنم صعود تیم‌ها در شرایط کنونی حساس‌تر شد.

حردانی با اشاره به بازی خوب بازیکنان صنعت ساری در این دیدار افزود: با این شکست بهترین فرصت صدرنشینی تیم را از دست دادیم.

وی در پایان گفت: با این شکست همچنان از مدعیان اصلی صعود هستیم تا بتوانیم به نماینده فوتبال خوزستان به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کنیم.

به گزارش فارس، از هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فولاد نوین خوزستان دو بر یک از میزبان خود صنعت ساری در ورزشگاه شهدای ساری مغلوب شد.

تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان هم‌اکنون با 34 امتیاز در جدول رده‌بندی سوم است.

انتهای پیام/86005/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول