اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال کشور/

صنعت ساری مقابل فوتبال خوزستان پیروز شد

خبرگزاری فارس: تیم صنعت ساری در هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل فولاد نوین خوزستان تیم صدرنشین جدول به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

صنعت ساری مقابل فوتبال خوزستان پیروز شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دو تیم صنعت ساری و فولاد نوین خوزستان که از تیم‌های مدعی صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور هستند، در حالی شامگاه پنجشنبه سوم اسفند در ورزشگاه شهدای ساری به میدان رفتند که در نهایت نماینده فوتبال مازندران به سه امتیاز با ارزش خانگی دست یافت.

تیم صنعت ساری در روزی که سرمربی خود شبیر لطفی را به خاطر محرومیت روی نیمکت نداشت با تشویق هواداران خود دو بر یک مهمان خود فولاد نوین خوزستان را با شکست بدرقه کرد.

تیم صنعت ساری نیمه نخست بازی را خوب آغاز کرد و در همان نخستین فرصت ایجاد شده روی دروازه حریف به گل رسید.

ضربه ایستگاهی امیرمحسن روزبیانی را سیداحد شفیعی با ضربه سر زیبا در دقیقه هشت به نخستین گل صنعت ساری تبدیل کرد.

تیم فولاد نوین خوزستان پس از دریافت گل حملاتی روی دروازه صنعت ساری داشت تا اینکه در وقت اضافه نیمه اول در دقیقه 45+3 در پی اشتباه مدافعان و دروازه‌بان صنعت ساری توسط علیرضا کارکه به گل تساوی برسد.

در نیمه نخست بازیکنان صنعت ساری دو موقعیت گل توسط اسماعیل صمدی و عادل رمضانی و همچنین تیم فولاد نوین خوزستان نیز یک موقعیت گل توسط احمد دوستان عاشوری از دست داد.

البته در دقیقه 34 سید مسعود سلیمانی‌زاده بازیکن فولاد نوین خوزستان موفق به گشودن دروازه صنعت ساری شد که این گل توسط کمک داور آفساید اعلام شد.

با شروع نیمه دوم بازیکنان صنعت ساری برای مدعی باقی‌ ماندن در لیگ به سه امتیاز خانگی بازی احتیاج داشتند توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا اینکه پس از هدر رفتن چند موقعیت گل اسماعیل صمدی در دقیقه 82 گل سه امتیازی و پیروزی بخش را درون دروازه فولاد نوین خوزستان کرد.

درنیمه دوم هر دو تیم چند موقعیت گل داشتند که در دقیقه 62 شوت بغل پا احمد دوستان عاشوری به تیر دروازه صنعت ساری برخورد کرد.

همچنین ضربه شوت مصطفی کریمی در دقیقه 68 به تیر عمودی دروازه فولاد نوین خوزستان برخورد کرد.

قضاوت این بازی که بر عهده یاسر همرنگ بود به چهار بازیکن صنعت ساری کارت زرد نشان داد.

سید احد شفیعی، مهدی فولادی، نیما هادیان و حمید فرجی به عنوان چهار بازیکن صنعت ساری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال صنعت ساری با این پیروزی 33 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید اما فولاد نوین خوزستان با 34 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

در این مسابقه محمدهادی خلردی نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران، صالح کاردگر و مهدی معافی رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان ساری، سعید نجاریان رئیس هیئت فوتبال ساری، اسفندیار بالویی و سعید بسطامی از مربیان فوتبال استان از جایگاه ویژه ورزشگاه نظاره‌گر بازی دو تیم بودند.

انتهای پیام/86005/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول