اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت تأکید کرد

افزایش فعالیت در برنامه‌های پرورشی دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: باید فعالیت و دقت ما در برنامه‌های پرورشی دانش‌آموزان برای تأثیرگذاری در جامعه افزایش یابد.

افزایش فعالیت در برنامه‌های پرورشی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری پیش از ظهر امروز در گردهمایی معاونان پرورشی و تربیت بدنی شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با اشاره به وظیفه خطیر و سنگین معاونان و مربیان پرورشی اظهار داشت: اگر امروز در جامعه شاهد برخی دیدگاه‌ها هستیم، بیانگر این مهم است که باید فعالیت و دقت ما در برنامه‌های پرورشی افزایش یابد.

وی افزود: در این راستا باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش گسترش یابد و این میسر نمی‌شود، مگر اینکه فرزندان خود را با شهدا آشنا کنیم و با رونق این فرهنگ راه و رسم شهدا را در زندگی در پیش بگیرند.

وحید هاشمی مسئول گروه قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز اظهار داشت: سند تحول بنیادین در رأس برنامه‌های آموزش و پرورش است و از این باب هر فعالیتی که در این حوزه انجام می‌شود، تحت تأثیر قرآن، عترت و نماز و از همه مهم‌تر مسئله انتظار ظهور است.

وی افزود: وقتی تمام مسائل آموزش و پرورش را این موارد تحت تأثیر قرار دهد، امیدوارکننده است که خداوند توفیق انجام خدمت در این زمینه را به ما داده است، برنامه‌های مدارس کرمان در زمینه قرآن و عترت خوب پیشرفته است.

هاشمی با اشاره به اهمیت پخش اذان ظهر در مدارس بیان داشت: پخش اذان از مدارس فضای مدرسه و شهر را معنوی می‌کند و ثبت‌ نام طرح نور نیز تا پایان سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/80002/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول