اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند:

ترویج فرهنگ عمومی از ادارات دماوند آغاز شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند بر لزوم آغاز حرکت‏های ترویج فرهنگ عمومی از درون ادارات این شهرستان تأکید کرد.

ترویج فرهنگ عمومی از ادارات دماوند آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ناصر پیرمردی صبح امروز در نشست شماری از دست‏اندرکاران فرهنگی شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، فرماندار این شهرستان، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند و اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نبی مکرم اسلام(ص) در حدیثی مردم را به چهار قسم تقسیم فرمودند.

وی ادامه داد: گروه نخست «سخی» هستند، یعنی مردمانی که هم می‏خورند و هم اهدا می‏کنند؛ «کریم» در گروه دوم کسی است که نمی‏خورد ولی عطا می‏کند؛ «بخیل» در ردیف سوم مردم، کسی است که می‏خورد ولی عطا نمی‏کند و «لئیم» به عنوان آخرین گروه کسی است که نه می‏خورد و نه عطا می‏کند.

پیرمردی اضافه کرد: ایشان در جایی دیگر می‏فرمایند که انسان‏های بهشتی دارای چهره‏ای ملیح هستند یا در اصطلاح جامعه، روی خوش دارند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند افزود: از دیگر ویژگی‏های افراد بهشتی برخورداری از زبانی فصیح است.

وی ادامه داد: با توجه به بیانات گران‏سنگ رسول گرامی اسلام(ص) باید فرهنگ عمومی را از درون ادارات و در قالب برخوردی مناسب با مردم و اجرای مفاد طرح تکریم ارباب ‏رجوع اجرایی کرد.

پیرمردی اضافه کرد: فواصل جغرافیایی در شهرستان دماوند بسیار طولانی است و برخوردی محترم و بیانی با لحن دوستانه حتی در خصوص عملی نبودن مطالبه وی از سوی کارمندان، رضایت قلبی و پذیرش منطقی آن فرد را به دنبال دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان از توابع شهرستان دماوند، راهپیمایی 22 بهمن امسال این شهر را نیز کم‏سابقه ارزیابی کرد.

پیرمردی تصریح کرد: از این رو، باید از مردم کیلان، شهرستان دماوند و سراسر ایران اسلامی برای حضوری تاریخی در این عرصه دشمن‏شکن قدردانی کرد.

انتهای پیام/2568/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول