اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی دماوند تأکید کرد

لزوم استفاده فرهنگی از تلفن همراه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند گفت: امروز با وجود فناوری‏های نوین، تلفن همراه در ردیف وسایل جدانشدنی از اقشار مختلف جامعه قرار گرفته که می‏توان از این وسیله استفاده‏های فرهنگی نیز کرد.

لزوم استفاده فرهنگی از تلفن همراه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابراهیم اکبری صبح امروز در نشست شماری از دست‏اندرکاران فرهنگی شهرستان دماوند که با حضور امام جمعه دماوند، فرماندار این شهرستان، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند و اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: قبل از استقلال اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان فیروزکوه از دماوند، شاهد برخی فعالیت‏های این شهرستان بودیم.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات شایان تقدیر فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه فیروزکوه، ارسال پیامک‏هایی حاوی بیانات گران‏سنگ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به اهالی این شهرستان بود.

اکبری اضافه کرد: امروز با وجود فناوری‏های نوین دیجیتالی، دستگاه تلفن همراه در ردیف وسایل جدانشدنی از اقشار مختلف جامعه تبدیل شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند افزود: بنابراین، می‏توان از این وسیله همه‏گیر استفاده‏های فرهنگی نیز کرد.

وی ادامه داد: شاید به دلیل دغدغه‏های روزمره و همچنین مشغله‏های کاری، برخی افراد جامعه فرصت چندانی برای مطالعه جراید یا پیگیری اخبار از طریق رسانه‏های صوتی و تصویری نداشته باشد.

اکبری اضافه کرد: در چنین شرایطی، ارسال پیام کوتاه و مطالعه لحظه‏ای آن به ویژه اگر این پیام حاوی سخنانی پرمغز هم‏چون بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشد، خود راهی برای تبیین این عبارات گوهرگونه است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دماوند افزود: شاید نیازی به گفتن نباشد که هر جمله رهبر فرزانه انقلاب خود به مثابه یک سیاست راهبردی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با عنایت ویژه مسئولان دفتر رهبر فرزانه انقلاب، سامانه پیام کوتاه این دفتر راه‏اندازی شده که می‏توان از این ظرفیت نیز بهره برد.

اکبری اضافه کرد: در سطح شهرستان دماوند نیز می‏توان از امکانات مشابه در شهرداری‏ها و سپاه پاسداران برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی در قالب ارسال بیانات رهبر معظم انقلاب به مردم سود برد.

انتهای پیام/2568/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول