اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ساعتی پیش در بم

همایش ملی تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد آغاز شد

خبرگزاری فارس: سومین همایش تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد در ارگ جدید بم از ساعتی پیش آغاز به کار کرد.

همایش ملی تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان سومین همایش تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد با عنوان سلامت و آسیب‌های اجتماعی از ساعتی پیش در ارگ جدید بم آغاز به کار کرد.

محمد فولادی‌ماهانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در آیین افتتاحیه این همایش اظهار داشت: استان کرمان از سمن‌های ارزشمندی برخوردار است و در حال حاضر 155 سمن به صورت رسمی ثبت‌ شده زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان فعالیت دارند.

وی بیان کرد: در جلسه‌هایی که با سمن‌های استان کرمان داشتیم به توانمندی‌های ارزشمند آنها پی بردیم و به یک راهکار خوب رسیدم که کار مردم را به خود آنها بسپاریم.

فولادی افزود: به اتفاق آرا سمن‌ها نماینده‌های تخصصی را خود مشخص کردند و هفت نفر به عنوان شورای راهبردی انتخاب و کار به خود آنها سپرده شد و اداره کل ورزش و جوانان به عنوان همراه و هدایت‌گر در کنار این سمن‌ها قرار دارد.

وی بیان کرد: با درایت و تیزهوشی، همت و علاقمندی و مشارکت خوب سمن‌ها توانستند کار ارزشمند جمعی به نمایش بگذارند که نمونه آن عهده‌داری کارهای بزرگ ملی و میزبانی این همایش تخصصی است.

فولادی تصریح کرد: شورای راهبردی یک مدل و الگوی خوبی برای کشور است که در صحبت‌های انجام شده با وزارتخانه آن را مورد تایید قرار دادند که برای کل کشور ابلاغ و تعمیم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما از درون مردم شکل گرفت، لذا کارها نیز باید همین‌گونه باشد و انتظار نداشت که تنها مرکز تصمیم‌گیری‌هایی انجام دهد.

فولادی گفت: سازمان‌های مردم نهاد به دلیل اینکه با اولویت‌های منطقه خود آشنا هستند و ازنزدیک در جریان امور قرار دارند، بهتر به مسائل اشراف دارند.

به گزارش فارس، سومین همایش تخصصی توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد با عنوان سلامت و آسیب‌های اجتماعی سوم و چهارم اسفند ماه جاری در ارگ جدید بم و با حضور 150 سمن از سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80017/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول