اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر فردا

شهرکرد میزبان برگزاری همایش خیبریون می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همایش بزرگ خیبریون عصر فردا در شهرکرد برگزار می‎شود.

شهرکرد میزبان برگزاری همایش خیبریون می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این استان اظهار داشت: اسفندماه تقارن زمانی بسیاری با عملیات‌های بزرگ دشمن شکن رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دارد.

وی افزود: ملت ایران همیشه ثابت کرده با وجود تبلیغات و هجمه‌های فرهنگی کشورهای غرب و با وجود فشارهای اقتصادی هیچگاه دلسرد نشده‌ و همواره حامی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

جلالی با اشاره به وجود حداقل 240 هزار شهید گلگون کفن در کشور ادامه داد: مردم برای اطاعت از امر ولی فقیه و پاسداشت از میراث شهدا و حفاظت از کشور در تمامی برنامه‌ها حضور فعال دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری از اجرای چندین یادواره شهدا در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ شهدا نقش بسزایی در حفظ و صیانت از رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دارد، به طوریکه برگزاری یادواره سرداران شهید شهرکرد و یادواره شهدای زن نمونه شاخص تجلی ارزش‌ها هستند.

وی با اشاره به لیست عناوین و فعالیت‌های دستگاه‌های عضو شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان گفت: لیستی با 16 محور شامل تألیفات و انتشارات، فعالیت‌های هنری، یادمان ایثار و شهادت، برنامه‌های زیارتی، جشنواره‌ها در اختیار اعضا قرار داده شده است تا برنامه‌های سال آینده خود را به طور پیشنهادی در این لیست درج کنند.

جلالی از برگزاری همایش خیبریون عصر فردا در شهرکرد خبر داد و افزود: استان چهارمحال و بختیاری با تعدادی افزون بر 470 نفر در عملیات خیبر حضور داشت، رزمندگان این استان در این حماسه جاوید نقش بسیار موثر و پررنگی را ایفا کردند.

وی ادامه داد: صیانت از انقلاب در گروی توجه ویژه به فرهنگ ایثار و شهادت است، برهمین اساس در سال آینده برگزاری یادواره‌ها باید در اولویت برنامه‌های مسئولان ذی ربط قرار بگیرد.

انتهای پیام/68006/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول