اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر خبر داد

برگزاری همایش پیام‌آوران توحید در ابهر

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر از برگزاری همایش پیام‌آوران توحید در ابهر خبر داد.

برگزاری همایش پیام‌آوران توحید در ابهر

نقی عزیزخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر با اشاره به نقش جوانان در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: جوانان کشور باید با تاسی به دستور‌های قرآن کریم، بر اوج قله‌های افتخار عزت و سرافرازی صعود کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه همگان به معارف قرآنی در مسیر زندگی اظهار داشت: هدایت جوانان به سمت قرآن باعث می‌شود که ایشان بیشتر با خدا انس گرفته و هر لحظه از زندگیشان با خدا در ارتباط باشند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر افزود: باید این فضا را برای جوانان آماده کنیم تا تشویق و از اجر معنوی برخودار شوند تا به واسطه ارتباط با قرآن، جوانان از تهاجم‌های فرهنگی دشمن در امان بمانند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده اداره آموزش و پرورش ابهر برای هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی تصریح کرد: در این هفته بیش از 16 برنامه اجرا می‌شود.

عزیزخانی از برگزاری همایش پیام‌آوران توحید با موضوع بصیرت‌افزایی در هفته تربیت اسلامی خبر داد و عنوان داشت: برگزاری همایش هادیان بصیر با حضور همه مربیان و معاونان پرورشی و مشاوران از دیگر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته برنامه‌ریزی به منظور گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی در سطح اداره و مدارس گفت: مسابقه حفظ سوره واقعه در بین مربیان و معاونان پرورشی از دیگر برنامه‌های هفته تربیت اسلامی است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ابهر از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به مناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی خبر داد و اضافه کرد: مسابقات ورزشی نیز در بین همکاران برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه به مناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی، برگزاری جلسه‌های گفتمان دینی‌، نشست سیاسی و اجتماعی در مدارس و برگزاری همایش نماز و خانواده با حضور اولیای دانش‌‌آموزان از دیگر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.

عزیزخانی با اشاره به آذین‌بندی مدارس و اداره آموزش و پرورش متناسب با هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی ابراز داشت: اختصاص موضوع انشاء دانش‌آموزان با عناوین بزرگداشت مقام مربیان و معاونین پرورشی و همچنین برگزاری جشن روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته است.

انتهای پیام/73001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول