اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در حرم مطهر سید علاء‌الدین حسین (ع) صورت می‌گیرد

برگزاری سومین همایش بانوی آفتاب

خبرگزاری فارس: به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه (س)، سومین همایش بانوی آفتاب عصر فردا در حرم مطهر سید علاء‌الدین حسین (ع) شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری سومین همایش بانوی آفتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری وفات بانوی بزرگوار حضرت فاطمه معصومه (س)، همایش بانوی آفتاب در جوار ضریح مطهر مرقد بزرگوار برادرشان در شهر شیراز، سومین حرم اهلبیت (ع) برگزار می‌شود.

در این همایش در مورد مقام و منزلت کریمه اهلبیت حضرت معصومه (س) و نقش زنان در سبک زندگی اسلامی سخنرانی و مراسم مداحی و همخوانی ویژه خواهران برگزار می‌شود.

به همین مناسبت، مجموعه‌های نمایشگاهی در قالب 80 تابلو با موضوعات حجاب اسلامی، جوانان و انتخاب همسر، اهلبیت (ع) و الگوی زندگی اسلامی در حرم ملکوتی سید علاء‌الدین حسین (ع) شیراز دایر شده است.

از عموم بانوان و مادران مومن شیرازی برای شرکت در این مراسم معنوی از ساعت 15 تا 17 فردا پنجشنبه سوم اسفند ماه جاری دعوت شده است.

انتهای پیام/2448/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول