اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل مجتمع گاز پارس‌جنوبی:

70 درصد منابع گاز کشور در پارس‌جنوبی است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل مجتمع گاز پارس‌جنوبی گفت: 70درصد منابع تولید گاز کشور در پارس‌جنوبی و عسلویه است.

70 درصد منابع گاز کشور در پارس‌جنوبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی‌اکبر شعبان‌پور شامگاه چهارشنبه در آیین برگزاری جشن بزرگ دهه‌ فجر در محل سالن اجتماعات منطقه‌ ویژه‌ اقتصادی پارس ضمن تشکر از استقبال بسیار خوب خانواده‌های کارکنان از جشن اظهار داشت: در انقلاب اسلامی همین وحدت و یکپارچگی همه‌ خانواده‌های ایرانی باعث پیروزی برابر استبداد پهلوی شد.

وی افزود: نقش مهم خانواده‌ها امروز نیز که ما در سنگر اقتصادی این مملکت هستیم مشخص است؛ همین خانواده‌های پرسنل خدوم مجتمع گازپارس‌جنوبی هستند که با حمایت و پشتیبانی‌شان باعث شده‌اند که هم‌کاران ما در مجتمع بتوانند به بهترین نحو انجام وظیفه بکنند تا ما امروز بخش اعظمی از انرژی کشور را تولید کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب می‌دانست که نفت شاهرگ حیاتی ماست و چه در زمان جنگ و چه بعد از آن بیشترین فشار را بر این قسمت وارد کرد، ولی ما زمین ننشستیم و در برابر تمام فشارها ایستادیم و مجتمع ما یکی از نشانه‌های بزرگ پیروزی ملت ایران و مجموعه‌ صنعت نفت در برابر فشارها و تحریم‌هاست.

شعبان‌پور تصریح کرد: باتوجه به اینکه 70درصد منابع تولید گاز کشور درپارس‌جنوبی و عسلویه است رسالت مهندسان و فرهیختگان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در ناکامی دشمن در تحقق اهدافشان سنگین‌تر است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و دانش فنی مجتمع گازپارس‌جنوبی اضافه کرد: این منطقه مجموعه‌ عظیمی را در خود جا داده و ما انتظار داریم که همه‌ شرکت‌های منطقه از فرصت برگزاری این نمایشگاه استفاده کنند تا بتوانیم همگی از ثمره‌ این نمایشگاه استفاده‌ بهینه کنیم.

مدیر عامل مجتمع گازپارس‌جنوبی افزود: این چیزی که در نمایشگاه دستاوردهای مجتمع می‌بینید، نمود بخش کوچکی از توانایی‌های نیروهای پرتلاش این مجموعه است که مشخصا بدون حمایت شما خانواده‌های عزیز میسر نمی‌شده است.

حمیدرضا افشاری مسئول خدمات ورزش مجتمع گازی پارس‌جنوبی نیز در ارتباط با فعالیت‌های ورزش مجتمع، گزارشی را برای حاضرین ارایه کرد.

انتهای پیام/2451/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول