اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش پرورش عنبرآباد:

ورزشکاران با رعایت ارزش‌های اخلاقی الگو باشند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد گفت: ورزشکاران باید با رعایت کامل ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی خود را به‌ عنوان الگو معرفی کنند.

ورزشکاران با رعایت ارزش‌های اخلاقی الگو باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حمزه زمانی ظهر امروز در آیین اختتامیه مسابقات ورزشی والیبال آموزشگاه متوسطه دخترانه در این شهرستان اظهار داشت: ورزشکاران باید با رعایت کامل ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی خود را به‌ عنوان الگو معرفی کنند.

وی با بیان اینکه ورزشکار باید از خودگذشتگی و ایثار داشته باشد تا یک ورزشکار واقعی باشد، افزود: بانوان با حضور در عرصه ورزش آمادگی جسمانی خود را به همراه تربیت فکری و روانی سرلوحه برنامه‌ها قرار دهند و رعایت حجاب در ورزش دختران در مدارس از مهم‌ترین کارها است.

مهدی اقتداری کارشناس تربیت‌بدنی و سلامت اداره آموزش پرورش شهرستان عنبرآباد نیز در این آیین اظهار داشت: مسابقات والیبال آموزشگاه‌های متوسطه دخترانه شهرستان عنبرآباد با حضور پنج تیم برگزار شد که در پایان مدرسه صدیقه کبری(س)، مقام نخست را کسب کرد.

وی افزود: همچنین مدرسه شهیدان علم و فناوری دوم و مدرسه ملاصدرا سوم شدند، از بین دانش‌آموزان دختر متوسطه تیم منتخب تشکیل و به مسابقات استانی اعزام می‌شود.

به گزارش فارس، اختتامیه مسابقات ورزشی والیبال آموزشگاه متوسطه دخترانه با حضور مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/80005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول