اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان خبر داد

برگزاری کنگره خانه کارگر استان / سفر وزیر کار رفسنجانی و خاتمی به سمنان

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان از برگزاری کنگره خانه کارگر استان سمنان و سفر کمالی، وزیر کار دولت‏های رفسنجانی و خاتمی به سمنان خبر داد.

برگزاری کنگره خانه کارگر استان / سفر وزیر کار رفسنجانی و خاتمی به سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‏الله محقق ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران در محل خانه کارگر استان سمنان اظهار داشت: کنگره خانه کارگر استان سمنان با حضور مسئولان ارشد خانه کارگر مرکز و کارگران زحمت‏کش و سخت‏کوش سمنانی برگزار می‏شود.

وی زمان برگزاری این کنگره استانی را از ساعت 15 روز یکشنبه، ششم اسفند ماه امسال اعلام کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان با بیان اینکه کنگره خانه کارگر استان سمنان در تالار تئاتر شهر سمنان برگزار می‏شود، از سفر حسین کمالی، وزیر کار دولت‏های رفسنجانی و خاتمی و دبیر کل فعلی حزب اسلامی کار و مشاور آیت‏الله هاشمی‏رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام به سمنان در راستای شرکت در این کنگره خبر داد.

محقق افزود: قرار است در این کنگره که هر چهار سال یک بار برگزار می‏شود، حسن صادقی، رئیس مجمع پیشکسوتان جامعه کارگری و قائم مقام دبیرکل خانه کارگر کشور نیز حضور یابد.

وی افزود: کنگره خانه کارگر استان سمنان به منظور برگزاری انتخابات شورای مرکزی خانه کارگر این استان و بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری، بازنشستگان و مستمری‏بگیران و از کار افتادگان این استان برگزار می‏شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان با بیان اینکه هر چهار سال یک بار انتخابات خانه کارگر ابتدا به صورت استانی و منطقه‏ای و سپس کشوری برگزار می‏شود، اظهار داشت: در این کنگره، جدای از انتخاب نمایندگان استانی خانه کارگر سمنان، با حضور علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، وضع جامعه کارگری سمنان نیز مورد رسیدگی قرار می‏گیرد.

محقق از برنامه‏ریزی برای برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدای جوایزی به کارگران برتر استان سمنان در حاشیه کنگره خانه کارگر این استان خبر داد.

انتهای پیام/2249/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول